Zimowa kampania marek Goodyear i Dunlop

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoichmarek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone wmediach drukowanych oraz internecie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania Goodyeara jest związana z promocją najnowszej oponyzimowej Goodyear UltraGrip Performance 2.

Reklamy prasowe będą publikowane w październiku i pierwszejpołowie listopada, m.in. w tygodnikach "Newsweek" i "Polityka" orazmiesięcznikach: "Auto Świat", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men'sHeath", "Playboy" i "Top Gear".

Dodatkowo do końca października br. Goodyear będzie kontynuowałtegoroczne działania na rzecz polepszania bezpieczeństwa napolskich drogach, w ramach których, wspólnie z tygodnikiem "Motor"i rzeszowskimi "Nowinami", m.in. rozdawał odblaskowe opaski,poprawiające widoczność pieszych po zmierzchu.

Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear DunlopTires region EMEA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"