zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań dzienników w styczniu
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań dzienników w styczniu
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” i „Parkiet” na plusie
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” i „Parkiet” na plusie
„Kobieta i Życie” z najwyższą sprzedażą w 2016 roku (top 150 miesięczników)
„Kobieta i Życie” z najwyższą sprzedażą w 2016 roku (top 150 miesięczników)
„Bravo” liderem sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w 2016 roku
Tytuły z serii „Lego” na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2016 roku
Tytuły z serii „Lego” na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2016 roku
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży w 2016 roku
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w 2016 roku. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
„Tygodnik Zamojski” liderem tygodników lokalnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki w styczniu 2017
Duży spadek sprzedaży „Wprost” i „Gazety Polskiej”, tracą też „Do Rzeczy” i „Newsweek”
„CD Action” najchętniej kupowany magazynem komputerowym i o grach w 2016 roku
„CD Action” najchętniej kupowany magazynem komputerowym i o grach w 2016 roku
Pisma plotkarskie w czołówce sprzedaży tygodników w 2016 roku (top 50)
„National Geographic” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko „Podróże” na plusie
„National Geographic” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko „Podróże” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych w 2016 roku
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej
„Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele pisma poradnikowe (top 100)
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele pisma poradnikowe (top 100)
„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych w 2016 roku, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych w 2016 roku, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Auta” z największym wzrostem
„Bravo” liderem sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Twist” wyprzedził „Fun Club”
„Bravo” liderem sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Twist” wyprzedził „Fun Club”
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży gazet regionalnych w styczniu 2017
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży gazet regionalnych w styczniu 2017
„Gazeta Wyborcza” zanotowała największy spadek, w dół o 36 tys. egz. Liderem „Fakt”
„Gazeta Wyborcza” zanotowała największy spadek, w dół o 36 tys. egz. Liderem „Fakt”
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita” na plusie (sprzedaż kioskowa dzienników w 2016 roku)
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita” na plusie (sprzedaż kioskowa dzienników w 2016 roku)
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, „W Sieci Historii” historycznych
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Tylko „Naj” na plusie
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Tylko „Naj” na plusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
„Działkowiec” liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań w 2016 roku
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań w 2016 roku
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie „Dobre Wnętrze”
Wzrosła sprzedaż tygodników plotkarskich w 2016 roku. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały „Podróże”
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały „Podróże”