zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Polityka” wyprzedziła „Newsweek Polska” w 2016 roku. „Wprost” o 38 proc. w dół
„Polityka” tuż przed „Newsweek Polska”, w górę „Tygodnik Powszechny”, „Wprost” poniżej 20 tys. egz.
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedającymi się tygodnikami (top 50 tytułów)
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach. Zyskał tylko „PC Format”
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż „Forbesa”
Ranking magazynów motoryzacyjnych: liderem „Motor”, rośnie „Auto-Moto”
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych, „Tele Świat” dwutygodników
„Kobieta i Życie” liderem  miesięczników poradnikowych w listopadzie. „Cała Ty” najbardziej w dół
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników poradnikowych w listopadzie. „Cała Ty” najbardziej w dół
„Twój Styl” liderem. Rośnie sprzedaż magazynów „Avanti”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Shape”
Dominacja tytułów z serii „Lego” wśród pism dziecięcych
Dominacja tytułów z serii „Lego” wśród pism dziecięcych
„Gazeta Pomorska” liderem dzienników regionalnych w 2016 roku. Wszystkie tytuły na minusie
„Gazeta Pomorska” liderem dzienników regionalnych w 2016 roku. Wszystkie tytuły na minusie
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2016 roku stopniała o 7 proc. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2016 roku stopniała o 7 proc. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Fakt” liderem, „Super Express” przed „Gazetą Wyborczą”, która straciła 17 proc. (sprzedaż gazet w grudniu)
„Fakt” liderem, „Super Express” przed „Gazetą Wyborczą”, która straciła 17 proc. (sprzedaż gazet w grudniu)
„Bravo” utrzymało pozycję lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Naj” wyprzedził „Panią Domu” w październiku. Sprzedaż dwutygodników poradnikowych
„Naj” wyprzedził „Panią Domu” w październiku. Sprzedaż dwutygodników poradnikowych
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich gazet ogólnopolskich. „Parkiet” stracił najwięcej
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich gazet ogólnopolskich. „Parkiet” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży magazynów telewizyjnych
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych. Dane za listopad 2016
Które tygodniki sprzedają się najlepiej? (top 48 tytułów)
Najgorszy w historii wyniki „Wprost”, tracą też „Newsweek” i „Gazeta Polska”. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„CD-Action” liderem sprzedaży magazynów komputerowych i o grach. „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”
„CD-Action” liderem sprzedaży magazynów komputerowych i o grach. „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Motor” na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych. Ostatni numer „Top Gear”
„Motor” na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych. Ostatni numer „Top Gear”
Top 150 miesięczników w Polsce w 2016 roku. „Kobieta i Życie” liderem, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce
Top 150 miesięczników w Polsce w 2016 roku. „Kobieta i Życie” liderem, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”
„Gazeta Pomorska” liderem gazet regionalnych i lokalnych w listopadzie 2016 (raport)
„Gazeta Pomorska” liderem gazet regionalnych i lokalnych w listopadzie 2016 (raport)