zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych po trzech kwartałach 2016 roku
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych po trzech kwartałach 2016 roku
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Świat Wiedzy” liderem miesięczników popularnonaukowych. „W Sieci Historii” na czele historycznych po trzech kwartałach
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań (raport)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań (raport)
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie po trzech kwartałach. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie po trzech kwartałach. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. Na plusie „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. Na plusie „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”
„CD Action” najchętniej kupowanym magazynem komputerowym po trzech kwartałach 2016 roku
Rośnie sprzedaż „Tygodnika Powszechnego”, najwięcej straciły „Wprost” i „Newsweek”. 31 tys. egz. „Faktów i Mitów”
„Tygodnik Zamojski” liderem tygodników lokalnych. Na plusie tylko „Kurier Internetowy” i „Tygodnik Ciechanowski”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
Dominacja pism plotkarskich w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 51)
„Motor” i „Auto-Moto” na czele magazynów motoryzacyjnych po trzech kwartałach
„Motor” i „Auto-Moto” na czele magazynów motoryzacyjnych po trzech kwartałach
„Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)
„Kobieta i Życie” i „Świat Kobiety” na czele miesięczników poradnikowych po trzech kwartałach
„Kobieta i Życie” i „Świat Kobiety” na czele miesięczników poradnikowych po trzech kwartałach
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem
Pisma poradnikowe najlepiej sprzedającymi się miesięcznikami, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce (top 100)
Pisma poradnikowe najlepiej sprzedającymi się miesięcznikami, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce (top 100)
„Lego Ninjago” liderem miesięczników dla dzieci. Rekordowy wzrost magazynu „Kubuś i Przyjaciele”
„Twist” i „Bravo Girl” wyprzedziły „Fun Club”. „Bravo” liderem pism młodzieżowych
„Gazeta Pomorska” zwiększa przewagę nad „Dziennikiem Zachodnim”. Ranking sprzedaży gazet regionalnych i lokalnych
„Gazeta Pomorska” zwiększa przewagę nad „Dziennikiem Zachodnim”. Ranking sprzedaży gazet regionalnych i lokalnych
„Super Express” pierwszy raz wyprzedził „Gazetę Wyborczą” (sprzedaż dzienników w październiku 2016 r.)
„Super Express” pierwszy raz wyprzedził „Gazetę Wyborczą” (sprzedaż dzienników w październiku 2016 r.)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” sprzedają najwięcej e-wydań w 2016 roku
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” sprzedają najwięcej e-wydań w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Świat Wiedzy” na czele miesięczników popularnonaukowych, „Newsweek Historia” historycznych
„Świat Wiedzy” na czele miesięczników popularnonaukowych, „Newsweek Historia” historycznych
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita” na plusie sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita” na plusie sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach
„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich
„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich
„CD-Action” umocnił się na lidera sprzedaży wśród pism komputerowych
Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”
Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Tygodnik Ciechanowski” zyskał najwięcej
„Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii po trzech kwartałach. „Wprost” z największym spadkiem
„Wprost” z najgorszym wynikiem w historii. Duży spadek „Newsweek Polska”