zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych (dane za sierpień)
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych (dane za sierpień)
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 72 tys. egz.
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 72 tys. egz.
„Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”
„Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”
Ranking sprzedaży miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” na czele (top 114)
Ranking sprzedaży miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” na czele (top 114)
Wszystkie dzienniki na minusie w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku. „Gazeta Pomorska” liderem
Wszystkie dzienniki na minusie w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku. „Gazeta Pomorska” liderem
Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii, tylko „Gazeta Polska Codziennie” w górę
Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii, tylko „Gazeta Polska Codziennie” w górę
„Super Express” zrównał się w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”, najbardziej w dół „Przegląd Sportowy”
„Super Express” zrównał się w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”, najbardziej w dół „Przegląd Sportowy”
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Rewia” z największym wzrostem
Rynek sprzedaży pism młodzieżowych. Na czele „Bravo”
Duży spadek sprzedaży miesięcznika „Newsweek Historia”, traci też „W Sieci Historii”
Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w sierpniu 2016. „Tygodnik Ciechanowski” z największym wzrostem
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Super Express” ucieka „Gazecie Wyborczej”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Super Express” ucieka „Gazecie Wyborczej”
„CD Action” najchętniej kupowanym magazynem komputerowym
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”
„Motor” na czele tygodników motoryzacyjnych. „Auto-Moto” umacnia się na pozycji lidera wśród miesięczników
„Motor” na czele tygodników motoryzacyjnych. „Auto-Moto” umacnia się na pozycji lidera wśród miesięczników
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”
„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” awansowały na miejsce drugie
„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” awansowały na miejsce drugie
Sprzedaż tygodników: dominacja pism plotkarskich (top 50 tytuły)
Ranking sprzedaży dzienników regionalnych. „Gazeta Pomorska” na czele
Ranking sprzedaży dzienników regionalnych. „Gazeta Pomorska” na czele
„Super Express” dogonił „Gazetę Wyborczą”, która straciła najwięcej (sprzedaż dzienników)
„Super Express” dogonił „Gazetę Wyborczą”, która straciła najwięcej (sprzedaż dzienników)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
Sprzedaż miesięczników w I półroczu 2016. Liderem „Kobieta i Życie”, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce (top 148)
Sprzedaż miesięczników w I półroczu 2016. Liderem „Kobieta i Życie”, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce (top 148)
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem