zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci w I półroczu 2016
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych w I półroczu 2016 roku
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele pism popularnonaukowych i historycznych w I półroczu 2016
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele pism popularnonaukowych i historycznych w I półroczu 2016
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Dziennik Gazeta Prawna” z największym wzrostem
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Dziennik Gazeta Prawna” z największym wzrostem
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016
„Moje Mieszkanie” umocniło się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich w I półroczu 2016
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. Tylko „Tygodnik Ciechanowski” na plusie
Duży wzrost sprzedaży „Polityki” i „Tygodnika Powszechnego”. Ostro w dół „Wprost” i „Do Rzeczy”
„National Geographic” najchętniej kupowanym miesięcznikiem podróżniczym w I półroczu
„National Geographic” najchętniej kupowanym miesięcznikiem podróżniczym w I półroczu
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych w I półroczu 2016. Ostro w dół „Top Gear”
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych w I półroczu 2016. Ostro w dół „Top Gear”
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych w I półroczu 2016
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych w I półroczu 2016
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań
„Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych i shoppingowych w I półroczu 2016 (raport)
„Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych i shoppingowych w I półroczu 2016 (raport)
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedawanymi tygodnikami w Polsce (raport za I półrocze)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań (dane za I półrocze 2016)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań (dane za I półrocze 2016)
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników. „Przyślij Przepis” i „Przyślij Przepis. Wydanie Specjalne” w czołówce (top 100)
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników. „Przyślij Przepis” i „Przyślij Przepis. Wydanie Specjalne” w czołówce (top 100)
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem
„Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)
„Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)
„Bravo” liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników
„Bravo” liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników
Ranking miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Tylko „Focus” ze wzrostem sprzedaży
Ranking miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Tylko „Focus” ze wzrostem sprzedaży
„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół
„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół
Tylko dwa tygodniki lokalne na plusie w I półroczu 2016. „Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży
„Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii w I półroczu 2016. „Wprost” z największym spadkiem
Duży spadek sprzedaży „Wprost” i „W Sieci”, „Tygodnik Powszechny” z największym wzrostem w czerwcu
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
Wszystkie pisma męskie na minusie w maju 2016. „Esquire” o 51 proc. w dół (raport)
Wszystkie pisma męskie na minusie w maju 2016. „Esquire” o 51 proc. w dół (raport)
„Motor” liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych w maju. „Top Gear” o 35 proc. w dół
„Motor” liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych w maju. „Top Gear” o 35 proc. w dół
Kurczy się rynek pism komputerowych. „Chip” z największym spadkiem sprzedaży
Kurczy się rynek pism komputerowych. „Chip” z największym spadkiem sprzedaży