zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedawanymi tygodnikami. „Tele Tydzień” na czele rankingu (top 50)
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedawanymi tygodnikami. „Tele Tydzień” na czele rankingu (top 50)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół
Miesięczniki poradnikowe w czołówce sprzedaży, liderem „Kobieta i Życie” (top 130)
Miesięczniki poradnikowe w czołówce sprzedaży, liderem „Kobieta i Życie” (top 130)
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem
Gazety ogólnopolskie w czołówce sprzedaży dzienników (top 35 tytułów)
Gazety ogólnopolskie w czołówce sprzedaży dzienników (top 35 tytułów)
„Fun Club” w dół o 67 proc. Rynek sprzedaży pism młodzieżowych
„Fun Club” w dół o 67 proc. Rynek sprzedaży pism młodzieżowych
„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
„Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie
„Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie
Wszystkie pisma plotkarskie w czołówce sprzedaży tygodników. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany (top 52 tytuły)
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w maju. „Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży
Dane sprzedaży e-wydań dzienników. „Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele
Dane sprzedaży e-wydań dzienników. „Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele
Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych
Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych
Duży wzrost sprzedaży „Glamour” i „Twojego Stylu”. Ostro w dół „Cosmopolitan”
Duży wzrost sprzedaży „Glamour” i „Twojego Stylu”. Ostro w dół „Cosmopolitan”
„Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Rzeczpospolita” z najniższą sprzedażą w historii (dane za maj)
„Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Rzeczpospolita” z najniższą sprzedażą w historii (dane za maj)
Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)
„Kobieta i Życie” z najwyższą sprzedażą w I kwartale. Pisma poradnikowe w czołówce (top 146 miesięczników)
„Kobieta i Życie” z najwyższą sprzedażą w I kwartale. Pisma poradnikowe w czołówce (top 146 miesięczników)
Segment dwutygodników telewizyjnych sprzedaje 862 tys. egz. „Ekran TV” z największym spadkiem
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Gazeta Polska Codziennie” zyskała najwięcej
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Gazeta Polska Codziennie” zyskała najwięcej
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań gazet codziennych (raport)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań gazet codziennych (raport)
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży w I kwartale. „Świnka Peppa Magazyn” z największym wzrostem
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży w I kwartale. „Świnka Peppa Magazyn” z największym wzrostem
Olbrzymie spadki pism młodzieżowych Bauera. Ich sprzedaż stopniała o 57 proc.
Olbrzymie spadki pism młodzieżowych Bauera. Ich sprzedaż stopniała o 57 proc.
Wszystkie miesięczniki popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
Wszystkie miesięczniki popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży, mimo dużego spadku. „Tygodnik Ciechanowski” z największym wzrostem
Rekordowo niska sprzedaż „Wprost”. „Do Rzeczy” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
„National Geographic” najchętniej kupowany w I kwartale, „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” najchętniej kupowany w I kwartale, „Voyage” z największym spadkiem
„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem
„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem
Tylko „Auto-Moto” ze wzrostem sprzedaży w I kwartale. „Top Gear” z największym spadkiem
Tylko „Auto-Moto” ze wzrostem sprzedaży w I kwartale. „Top Gear” z największym spadkiem
Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)