zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tylko „Olivia” na plusie. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych
Tylko „Olivia” na plusie. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży, „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana (top 111 miesięczników w lutym)
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży, „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana (top 111 miesięczników w lutym)
Iwona Szczęsna dalej w zarządzie IFABC
Duży spadek „Shape”, „Glamour” i „Twojego Stylu” w I kwartale 2016. Tylko „Uroda Życia” na plusie (infografika)
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
„Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie dzienniki lokalne na minusie (interaktywna grafika)
„Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie dzienniki lokalne na minusie (interaktywna grafika)
Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
Najniższa w historii sprzedaż „Faktu”, w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga „GW” nad „SE”
Najniższa w historii sprzedaż „Faktu”, w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga „GW” nad „SE”
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 40 proc. w dół
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 40 proc. w dół
„Rzeczpospolita”, „Echo Dnia” i „Polityka” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Rzeczpospolita”, „Echo Dnia” i „Polityka” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Bravo” z największym spadkiem, ale nadal zdecydowanym liderem. Ranking pism młodzieżowych
„Bravo” z największym spadkiem, ale nadal zdecydowanym liderem. Ranking pism młodzieżowych
Sprzedaż kioskowa dzienników: „Super Express” ucieka „Gazecie Wyborczej”
Sprzedaż kioskowa dzienników: „Super Express” ucieka „Gazecie Wyborczej”
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół
Stopniał rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” najbardziej w dół
Topnieje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
Topnieje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
Tylko „Wprost” i „Gość Niedzielny” na minusie w I kwartale. Rekord „Tygodnika Powszechnego”
„National Geographic” umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
„National Geographic” umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
Tylko „Auto-Moto” ze wzrostem sprzedaży. „Top Gear” wypadł z podium (dane tygodników i miesięczników motoryzacyjnych)
Tylko „Auto-Moto” ze wzrostem sprzedaży. „Top Gear” wypadł z podium (dane tygodników i miesięczników motoryzacyjnych)
Wszystkie pisma komputerowe na minusie, „CD Action” liderem sprzedaży
Wszystkie pisma komputerowe na minusie, „CD Action” liderem sprzedaży
Najchętniej kupowane tygodniki w Polsce - liderem „Tele Tydzień”
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale. Wszystkie dzienniki na minusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale. Wszystkie dzienniki na minusie
„Gazeta Wyborcza” najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Wyborcza” najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” z rekordowo niską sprzedażą. „Super Express” dogania „GW”, tylko „GPC” na plusie
„Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” z rekordowo niską sprzedażą. „Super Express” dogania „GW”, tylko „GPC” na plusie
Spadła sprzedaż czołowych miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” liderem (top 109 tytułów)
Spadła sprzedaż czołowych miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” liderem (top 109 tytułów)
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana