zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Topnieje rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” z największym spadkiem sprzedaży
Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół
Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie, tylko „Mój Ogródek” na plusie
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie, tylko „Mój Ogródek” na plusie
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie w lutym
„Newsweek” znów przed „Polityką”, „Wprost” o 61 proc. w dół w lutym
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” na czele sprzedaży. Dane pism popularnonaukowych i historycznych
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” na czele sprzedaży. Dane pism popularnonaukowych i historycznych
Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”
Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” najbardziej w dół
Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół
Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół
„CD Action” na czele sprzedaży. „Chip” z największym spadkiem w styczniu
„CD Action” na czele sprzedaży. „Chip” z największym spadkiem w styczniu
Bauer ciągle największym wydawcą prasy w Polsce, dalej RASP i Polska Press (TOP 20)
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży. „Top Gear” o 29 proc. w dół w styczniu
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży. „Top Gear” o 29 proc. w dół w styczniu
„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie
„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Women’s Health” tuż za magazynem „Twój Styl”. „Shape” sprzedaje tylko 12 tys. egz.
„Women’s Health” tuż za magazynem „Twój Styl”. „Shape” sprzedaje tylko 12 tys. egz.
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)
Pisma plotkarskie w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 53 tytuły)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” z największym wzrostem, „Fakt” i „Super Express” mocno w dół
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” z największym wzrostem, „Fakt” i „Super Express” mocno w dół
„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w 2015 roku
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w 2015 roku
Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
„Polityka” przed „Newsweekiem”, „Do Rzeczy” z największym wzrostem, „Wprost” mocno w dół
Segment pism młodzieżowych w 2015 roku stopniał o 46 proc. „Fun Club” z największym spadkiem sprzedaży
Segment pism młodzieżowych w 2015 roku stopniał o 46 proc. „Fun Club” z największym spadkiem sprzedaży
Sprzedaż miesięczników o ogrodnictwie w 2015 roku zmalała o 17 proc. „Działkowiec” liderem
Sprzedaż miesięczników o ogrodnictwie w 2015 roku zmalała o 17 proc. „Działkowiec” liderem
Wszystkie miesięczniki wnętrzarskie na minusie w 2015 roku. „Dom & Wnętrze” z największą stratą
Wszystkie miesięczniki wnętrzarskie na minusie w 2015 roku. „Dom & Wnętrze” z największą stratą
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. „Voyage” o 38 proc. w dół
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. „Voyage” o 38 proc. w dół
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele pism popularnonaukowych i historycznych w 2015 roku
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele pism popularnonaukowych i historycznych w 2015 roku
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele. Dane sprzedaży e-wydań dzienników w Polsce
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele. Dane sprzedaży e-wydań dzienników w Polsce