zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży w 2015 roku. „Top Gear” z największym spadkiem
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży w 2015 roku. „Top Gear” z największym spadkiem
Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)
Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży
Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży
Miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Kobieta i Życie” na czele (dane za 2015 rok)
Miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Kobieta i Życie” na czele (dane za 2015 rok)
Wszystkie pisma luksusowe ze spadkami sprzedaży w 2015 roku. „Be Active” i „Women’s Health” tuż za podium
Wszystkie pisma luksusowe ze spadkami sprzedaży w 2015 roku. „Be Active” i „Women’s Health” tuż za podium
Sprzedaż kioskowa „Rzeczpospolitej” wzrosła o 40 proc. dzięki dodatkom. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół
Sprzedaż kioskowa „Rzeczpospolitej” wzrosła o 40 proc. dzięki dodatkom. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół
„Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. „Gazeta Wyborcza” traci najwięcej
„Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. „Gazeta Wyborcza” traci najwięcej
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży (top 115)
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży (top 115)
Tylko „Dobry Tydzień” kończy 2015 rok na plusie. „Życie na Gorąco” najbardziej w dół
„Naj” wyprzedził „Panią Domu”. Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży
„Naj” wyprzedził „Panią Domu”. Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2015 roku. Tylko „Tygodnik Człuchowski” na plusie
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
Maleje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
Maleje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
„Rzeczpospolita” wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną” (dane o sprzedaży e-wydań dzienników w 2015 r.)
„Rzeczpospolita” wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną” (dane o sprzedaży e-wydań dzienników w 2015 r.)
„CD Action” umocnił się na pozycji lidera pism komputerowych
„CD Action” umocnił się na pozycji lidera pism komputerowych
„Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)
„Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)
„Świat Kobiety” wyprzedził „Dobre Rady”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży
„Świat Kobiety” wyprzedził „Dobre Rady”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży
Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół
Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół
„Rzeczpospolita” straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
„Rzeczpospolita” straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w 2015 roku. Liderem „Gazeta Pomorska”
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w 2015 roku. Liderem „Gazeta Pomorska”
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” na czele sprzedaży
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań
„Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
„Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”
„Tele Świat” liderem, „Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” (top 24 dwutygodników)
„National Geographic” najchętniej kupowanym pismem podróżniczym. Wszystkie tytuły tracą
„National Geographic” najchętniej kupowanym pismem podróżniczym. Wszystkie tytuły tracą
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” na czele miesięczników popularnonaukowych i historycznych
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” na czele miesięczników popularnonaukowych i historycznych
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.