zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych w I półroczu br., „Naj” o 202 proc. do góry
Coraz mniejsza sprzedaż dzienników regionalnych i lokalnych, „Gazeta Pomorska” liderem
Spada sprzedaż dzienników, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.
“Show” i “Flesz” z dużymi spadkami wśród pism people w I półroczu, tylko "Gala" na plusie
Polacy najchętniej kupują tygodniki telewizyjne i plotkarskie
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele
„Dobre Rady” nowym liderem sprzedaży miesięczników (Top 137)
“Newsweek” na czele sprzedaży e-wydań tygodników opinii
„National Geographic” na czele pism podróżniczych, „Podróże” z lepszym wynikiem
Spada sprzedaż dwutygodników, „Tele Świat” nowym liderem (top 24)
„Scooby - Doo!” nadal liderem wśród pism dla dzieci, „Monster High” z największym wzrostem
Sprzedaż tygodników lokalnych w I półroczu 2013 roku (raport)
Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem
Duży wzrost „Newsweeka” w I półroczu 2013, ostro w dół „Wprost” i „Uważam Rze”
„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników
“Newsweek” i “Polityka” z ogromną przewagą nad “W Sieci” i “Do Rzeczy”
„Fakt” liderem sprzedaży dzienników w 2013 roku (ranking wszystkich gazet codziennych)
„Motor” liderem pism motoryzacyjnych, mimo spadku sprzedaży
„CD Action” nowym liderem wśród pism komputerowych, „PC World” najwięcej stracił
„Rzeczpospolita” z największym wzrostem wśród e-wydań, „Dziennik Gazeta Prawna” liderem
„Logo” traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników „Playboy” i „Sukces”
„Dobre Rady” liderem wśród miesięczników poradnikowych, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem
Mimo spadków sprzedaży rynek prasy ma się dobrze (opinie)
„Twój Styl” liderem pism luksusowych, spada sprzedaż „Harper’s Bazaar”
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” sprzedaje w kioskach coraz więcej
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w I półroczu 2013 roku. „Dziennik Zachodni” liderem
Sprzedaż „Rzeczpospolitej” i „GW” ostro w dół w I pół. 2013 r.
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedażą poniżej 200 tys. egz.
Duże spadki wśród magazynów people. “Gala” lepsza od “Vivy!”. "Grazia" na ostatnim miejscu
„Przyślij Przepis” liderem sprzedaży miesięczników w 2013 roku (top 151)
„Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)