zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„National Geographic” na czele miesięczników podróżniczych, rośnie „NG Traveler”
„National Geographic” na czele miesięczników podróżniczych, rośnie „NG Traveler”
„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie
„Men’s Health” umacnia się na pozycji lidera pism męskich
„Men’s Health” umacnia się na pozycji lidera pism męskich
„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 50 proc. w dół
„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 50 proc. w dół
„Tele Tydzień” mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych
„Tele Tydzień” mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym
“Newsweek” liderem, tracą “Uważam Rze”, “Wprost” i “Gazeta Polska”
“Newsweek” liderem, tracą “Uważam Rze”, “Wprost” i “Gazeta Polska”
„Auto Świat Poradnik” nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych
„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, „Ekran TV” stracił najwięcej
„CD Action” zdecydowanym liderem wśród pism komputerowych
„Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych, „Olivia” o 53 proc. do góry
„Rzeczpospolita” liderem sprzedaży e-wydań
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Dziennik Zachodni” na czele dzienników regionalnych i lokalnych
Coraz mniejsza sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” - traci też „Gazeta Polska Codziennie”
„Przyślij Przepis” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w I półroczu 2013 roku
Spada sprzedaż pism podróżniczych, „National Geographic” liderem w I półroczu br.
Pisma plotkarskie w czołówce najpopularniejszych tygodników w Polsce (top 65)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem wśród pism dla dzieci w I półroczu 2013 roku
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko „Gala”
„Cztery Kąty” najchętniej kupowanym magazynem wnętrzarskim (raport za I półrocze br.)
„Focus Historia” liderem w I półroczu br., „Uważam Rze Historia” o 62 proc. w dół
Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, „Tele Tydzień” z 800 tys. sprzedanych egz.
Słaba sprzedaż tygodników lokalnych, liderem „Tygodnik Zamojski”
„Motor” i „Top Gear” liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2013 roku
„CD Action” liderem pism komputerowych w I półroczu, traci „PC Format”
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem
„Olivia” najwięcej zyskała w I półroczu br., „Dobre Rady” liderem wśród pism poradnikowych
Ranking pism luksusowych w I półroczu 2013, „Twój Styl” liderem - coraz niższa sprzedaż „Harper’s Bazaar”
Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem
„Rzeczpospolita” liderem sprzedaży e-wydań