zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół
“Kobieta i Życie” z największym spadkiem po trzech kwartałach 2013. “Olivia” o 40 proc. do góry
“Kobieta i Życie” z największym spadkiem po trzech kwartałach 2013. “Olivia” o 40 proc. do góry
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań. „Puls Biznesu” wyprzedził „Gazetę Wyborczą”
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań. „Puls Biznesu” wyprzedził „Gazetę Wyborczą”
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „DGP” przed „Rz”
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „DGP” przed „Rz”
„Dziennik Zachodni” liderem, „Dziennik Wschodni” z największym wzrostem
„Dziennik Zachodni” liderem, „Dziennik Wschodni” z największym wzrostem
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.
Magazyny people z dużymi spadkami po trzech kwartałach. “Show” i “Flesz” na największym minusie
Magazyny people z dużymi spadkami po trzech kwartałach. “Show” i “Flesz” na największym minusie
„Dobre Rady” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w Polsce (Top 111)
„Dobre Rady” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w Polsce (Top 111)
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników po trzech kwartałach 2013 (Top 66)
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników po trzech kwartałach 2013 (Top 66)
„Party” nadal liderem sprzedaży dwutygodników, „Naj” ostro w dół (TOP 23)
„Party” nadal liderem sprzedaży dwutygodników, „Naj” ostro w dół (TOP 23)
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 51 proc. w dół
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 51 proc. w dół
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem
„Newsweek Historia” liderem miesięczników historycznych, „Uważam Rze Historia” o 71 proc. w dół
„Newsweek Historia” liderem miesięczników historycznych, „Uważam Rze Historia” o 71 proc. w dół
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych (raport)
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych (raport)
“Gość Niedzielny” liderem. “Uważam Rze” i “Gazeta Polska” na dużym minusie
“Gość Niedzielny” liderem. “Uważam Rze” i “Gazeta Polska” na dużym minusie
„Cztery Kąty” liderem wśród magazynów wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” o 56 proc. do góry
„Cztery Kąty” liderem wśród magazynów wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” o 56 proc. do góry
„CD Action” umacnia się na czele pism komputerowych, „Komputer Świat” z największym spadkiem
„CD Action” umacnia się na czele pism komputerowych, „Komputer Świat” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół
„Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych, „Olivia” o 73 proc. do góry
„Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych, „Olivia” o 73 proc. do góry
„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych, „TV 14” z największym spadkiem
„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych, „TV 14” z największym spadkiem
„Rzeczpospolita” sprzedaje najwięcej e-wydań. „Przegląd Sportowy” z największym wzrostem
„Rzeczpospolita” sprzedaje najwięcej e-wydań. „Przegląd Sportowy” z największym wzrostem
“Twój Styl” liderem pism luksusowych, “In Style” z największym spadkiem
“Twój Styl” liderem pism luksusowych, “In Style” z największym spadkiem
Spada sprzedaż dzienników regionalnych i lokalnych. Liderem „Dziennik Zachodni”
Spada sprzedaż dzienników regionalnych i lokalnych. Liderem „Dziennik Zachodni”
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Rzeczpospolita” poniżej 10 tys. egz.
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Rzeczpospolita” poniżej 10 tys. egz.
Sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” spadła o 40 tys. egz.
Sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” spadła o 40 tys. egz.
„Rzeczpospolita” najwięcej traci po trzech kwartałach, „Fakt” liderem
Magazyny people tracą czytelników. “Gala” wyprzedziła “Vivę!”
Top 112 miesięczników w Polsce, „Dobre Rady” liderem
Top 112 miesięczników w Polsce, „Dobre Rady” liderem
„Tele Tydzień”, Życie na Gorąco” i „Przyślij Przepis”. Te pisma najchętniej kupują Polacy
„Tele Tydzień”, Życie na Gorąco” i „Przyślij Przepis”. Te pisma najchętniej kupują Polacy
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce. Pisma plotkarskie w czołówce (top 65)
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce. Pisma plotkarskie w czołówce (top 65)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem wśród pism dziecięcych, „Monster High” o 31 proc. do góry
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem wśród pism dziecięcych, „Monster High” o 31 proc. do góry