zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.
„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.
„Tele Świat” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników (Top 24)
„Tele Świat” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników (Top 24)
„Scooby - Doo!” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 43 proc. w dół
„Scooby - Doo!” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 43 proc. w dół
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
Dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
Dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
„Gazeta Polska”, „Wprost” i „Newsweek”  z coraz mniejszą sprzedażą
„Gazeta Polska”, „Wprost” i „Newsweek” z coraz mniejszą sprzedażą
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Gazeta Gryfińska” z największym wzrostem
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Gazeta Gryfińska” z największym wzrostem
„Cztery Kąty” liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich, „Dobre Wnętrze” z największym spadkiem
„Cztery Kąty” liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich, „Dobre Wnętrze” z największym spadkiem
„Top Gear” nowym liderem wśród miesięczników motoryzacyjnych
„Top Gear” nowym liderem wśród miesięczników motoryzacyjnych
Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.
Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.
„CD Action” liderem sprzedaży pism komputerowych. „PC World” o 31 proc. w dół
„CD Action” liderem sprzedaży pism komputerowych. „PC World” o 31 proc. w dół
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań. „Przegląd Sportowy” z największym wzrostem
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań. „Przegląd Sportowy” z największym wzrostem
„Dobre Rady” liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie
„Dobre Rady” liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie
Rynek pism luksusowych: „Cosmopolitan” i „Shape” mocno do góry, „Harper's Bazaar” ostatni
Rynek pism luksusowych: „Cosmopolitan” i „Shape” mocno do góry, „Harper's Bazaar” ostatni
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
Rośnie sprzedaż „Parkietu”. Ostro w dół „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”
Sprzedaż dwutygodników people mocno w dół. Liderem “Party”
Sprzedaż dwutygodników people mocno w dół. Liderem “Party”
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tytułem prasowym w Polsce (top 327 pism)
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tytułem prasowym w Polsce (top 327 pism)
„Dobre Rady” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (TOP 124)
„Dobre Rady” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (TOP 124)
„National Geographic” na czele sprzedaży miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej
„National Geographic” na czele sprzedaży miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej
Spada sprzedaż dwutygodników, „Przyjaciółka” cały czas na czele (top 23)
Spada sprzedaż dwutygodników, „Przyjaciółka” cały czas na czele (top 23)
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
Dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży po trzech kwartałach, „Przyjaciółka” na czele
Dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży po trzech kwartałach, „Przyjaciółka” na czele
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników w Polsce. W czołówce pisma plotkarskie (top 64)
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży tygodników w Polsce. W czołówce pisma plotkarskie (top 64)
Dwutygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach, „Tele Świat” liderem
Dwutygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach, „Tele Świat” liderem
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.
„W Sieci” ucieka „Do Rzeczy”. Duże spadki „Gazety Polskiej” i „Wprost”
„W Sieci” ucieka „Do Rzeczy”. Duże spadki „Gazety Polskiej” i „Wprost”
„Cztery Kąty” liderem wśród magazynów wnętrzarskich (raport za I-III kwartał)
„Cztery Kąty” liderem wśród magazynów wnętrzarskich (raport za I-III kwartał)
„Motor” liderem pism motoryzacyjnych po trzech kwartałach br., „Top Gear” w dół
„Motor” liderem pism motoryzacyjnych po trzech kwartałach br., „Top Gear” w dół