zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„CD Action” liderem pism komputerowych w 2013, „Chip” i „PC World” poniżej 20 tys. egz.
„CD Action” liderem pism komputerowych w 2013, „Chip” i „PC World” poniżej 20 tys. egz.
Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem
Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem
„Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych w 2013 roku (raport)
„Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych w 2013 roku (raport)
„Twój Styl” liderem pism luksusowych w 2013, „Harper’s Bazaar” trzeci od końca (raport)
„Twój Styl” liderem pism luksusowych w 2013, „Harper’s Bazaar” trzeci od końca (raport)
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań. „Przegląd Sportowy” i „Rzeczpospolita” mocno do góry
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań. „Przegląd Sportowy” i „Rzeczpospolita” mocno do góry
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej. „Super Express” ucieka „Gazecie Wyborczej”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” ostro w dół. „Dziennik Gazeta Prawna” przed „Rz”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” ostro w dół. „Dziennik Gazeta Prawna” przed „Rz”
Spadła sprzedaż czołowych tygodników w 2013 roku. Top 66 w raporcie Wirtualnemedia.pl
Spadła sprzedaż czołowych tygodników w 2013 roku. Top 66 w raporcie Wirtualnemedia.pl
Katarzyna W. na topowej okładce wśród dzienników w 2013 r.
Wszystkie magazyny people na minusie w 2013 roku. Najwięcej straciła “Grazia”
Wszystkie magazyny people na minusie w 2013 roku. Najwięcej straciła “Grazia”
1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele
1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele „Przepisy Czytelników” i „Przyślij Przepis” (TOP 115)
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele „Przepisy Czytelników” i „Przyślij Przepis” (TOP 115)
Najlepsze dwutygodniki w Polsce, na czele „Tele Świat” (TOP 24)
Najlepsze dwutygodniki w Polsce, na czele „Tele Świat” (TOP 24)
„Monster High” nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych
„Monster High” nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych
Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic” cały czas liderem
Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic” cały czas liderem
„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
„Tina” nowym liderem dwutygodników poradnikowych. „Naj” o 48 proc. w dół
„Tina” nowym liderem dwutygodników poradnikowych. „Naj” o 48 proc. w dół
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w 2013 roku (raport)
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w 2013 roku (raport)
„Uważam Rze”, „Wprost” i „Gazeta Polska” najwięcej straciły w 2013 r.
„Uważam Rze”, „Wprost” i „Gazeta Polska” najwięcej straciły w 2013 r.
Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem
Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem
„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół
„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół
„Cztery Kąty” liderem magazynów wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” o 100 proc. do góry
„Cztery Kąty” liderem magazynów wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” o 100 proc. do góry
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród magazynów motoryzacyjnych
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród magazynów motoryzacyjnych
„CD Action” liderem pism komputerowych, na plusie tylko „PC Format”
„CD Action” liderem pism komputerowych, na plusie tylko „PC Format”
„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”
Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych, liderem „Dobre Rady”
Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych, liderem „Dobre Rady”
„Cosmopolitan” z największym wzrostem wśród pism luksusowych. „Twój Styl” liderem
„Cosmopolitan” z największym wzrostem wśród pism luksusowych. „Twój Styl” liderem
„Przepisy Czytelników” nowym liderem wśród wszystkich miesięczników (TOP 113)
Wszystkie gazety regionalne straciły czytelników w 2013 roku. „Dziennik Zachodni” liderem
Duże spadki sprzedaży dzienników w 2013. „Papier nadal jest najbardziej dochodowy”
Duże spadki sprzedaży dzienników w 2013. „Papier nadal jest najbardziej dochodowy”
Magazyny people tracą czytelników. „Grazia” o 72 proc. w dół
Magazyny people tracą czytelników. „Grazia” o 72 proc. w dół
„National Geographic” liderem miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej
„National Geographic” liderem miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej