zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Fakt” liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół „GPC” i „GW”
„Fakt” liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół „GPC” i „GW”
Dzienniki tracą czytelników. Najmocniej „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”
Dzienniki tracą czytelników. Najmocniej „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”
„Przyjaciółka” i „Tele Świat” to najchętniej czytane dwutygodniki (top 24)
„Przyjaciółka” i „Tele Świat” to najchętniej czytane dwutygodniki (top 24)
„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół
„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół
„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych
Pisma plotkarskie wśród czołowych tygodników. „Tele Tydzień” liderem (top 59)
Tygodniki yellow z mniejszą sprzedażą. Zyskało tylko „Twoje Imperium”
Tygodniki yellow z mniejszą sprzedażą. Zyskało tylko „Twoje Imperium”
Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, a „Focus Historia” - historycznych
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, a „Focus Historia” - historycznych
„Cztery Kąty” liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich
„Cztery Kąty” liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich
„CD Action” na czele pism komputerowych. „PC World” z największym spadkiem
„CD Action” na czele pism komputerowych. „PC World” z największym spadkiem
„Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych. „Top Gear” ze wzrostem o 63 proc.
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „CKM” i „Logo” tracą czytelników
Tylko „Poradnik Domowy” na plusie wśród miesięczników poradnikowych, „Dobre Rady” liderem
Tylko „Poradnik Domowy” na plusie wśród miesięczników poradnikowych, „Dobre Rady” liderem
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Rzeczpospolita” sprzedają najwięcej e-wydań, w dół „Gazeta Wyborcza”
„Super Express” sprzedaje w kioskach więcej niż „Wyborcza”, „Rz” poniżej 10 tys. egz.
„Super Express” sprzedaje w kioskach więcej niż „Wyborcza”, „Rz” poniżej 10 tys. egz.
Tylko „Dziennik Wschodni” na plusie, „Dziennik Zachodni” najchętniej kupowany
Tylko „Dziennik Wschodni” na plusie, „Dziennik Zachodni” najchętniej kupowany
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „GW" już tylko 170 tys. egz.
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „GW" już tylko 170 tys. egz.
Magazyny people tracą czytelników, najbardziej „Gala”
Bauer sprzedał 267 mln egz. swoich tytułów w 2013 (ranking top wydawnictw)
Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
„Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)
„Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)
„Tele Świat” na czele dwutygodników w 2013 roku, ostro w dół „Przyjaciółka” (Top 24)
„Tele Świat” na czele dwutygodników w 2013 roku, ostro w dół „Przyjaciółka” (Top 24)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem sprzedaży miesięczników dziecięcych w 2013 roku (raport)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem sprzedaży miesięczników dziecięcych w 2013 roku (raport)
Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”
Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem „Przyjaciółka”
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem „Przyjaciółka”
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
„Tele Tydzień” liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, „To & Owo” zyskało najwięcej
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” mocno w dół w styczniu
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” mocno w dół w styczniu
„Focus Historia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem historycznym (raport za 2013 rok)
„Focus Historia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem historycznym (raport za 2013 rok)
„Cztery Kąty” liderem sprzedaży magazynów wnętrzarskich (raport za 2013 rok)
„Cztery Kąty” liderem sprzedaży magazynów wnętrzarskich (raport za 2013 rok)