zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spada sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” najchętniej kupowany
Spada sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” najchętniej kupowany
„Motor” i „Auto-Moto” na czele magazynów motoryzacyjnych w I kwartale (raport)
„Motor” i „Auto-Moto” na czele magazynów motoryzacyjnych w I kwartale (raport)
„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Kobieta i Życie” nowym liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem
„Kobieta i Życie” nowym liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem
„Twój Styl” liderem pism luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” na miejscu siódmym
Dwutygodniki poradnikowe straciły w I kwartale. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
Dwutygodniki poradnikowe straciły w I kwartale. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań. Straciła tylko „Gazeta Wyborcza”
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań. Straciła tylko „Gazeta Wyborcza”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. Tylko „Parkiet” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. Tylko „Parkiet” na plusie
Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany
Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany
„Gazeta Pomorska” nowym liderem sprzedaży dzienników regionalnych
„Gazeta Pomorska” nowym liderem sprzedaży dzienników regionalnych
„Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „To&Owo” najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 63)
Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „GW”, zyskał tylko „Parkiet”
Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „GW”, zyskał tylko „Parkiet”
Magazyny people z coraz mniejszą sprzedażą. „Gala” i „Grazia” najmocniej w dół
Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 121)
„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 121)
Rośnie sprzedaż tygodników plotkarskich. „Życie na Gorąco” na czele
Rośnie sprzedaż tygodników plotkarskich. „Życie na Gorąco” na czele
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, a „Newsweek Historia” - historycznych
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, a „Newsweek Historia” - historycznych
„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży magazynów wnętrzarskich
„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży magazynów wnętrzarskich
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych. „PC World” o 46 proc. w dół
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych. „PC World” o 46 proc. w dół
Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych w I kwartale
Słaby I kwartał tygodników opinii. Ostro w dół „Do Rzeczy”, "W Sieci" i "GP"
„Wprost” poniżej 50 tys. egz., tracą też „GN”, „Polityka” i „Newsweek”
„Wprost” poniżej 50 tys. egz., tracą też „GN”, „Polityka” i „Newsweek”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami magazynów motoryzacyjnych. Traci „Top Gear”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami magazynów motoryzacyjnych. Traci „Top Gear”
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań. Traci „Gazeta Polska Codziennie”
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań. Traci „Gazeta Polska Codziennie”
„Twój Styl” liderem pism luksusowych, „Shape” o 39 proc. w dół
„Twój Styl” liderem pism luksusowych, „Shape” o 39 proc. w dół
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej. „Super Express” powiększa przewagę nad „Gazetą Wyborczą”
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej. „Super Express” powiększa przewagę nad „Gazetą Wyborczą”
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
„Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry
„Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry
„Dobre Rady” na czele sprzedaży miesięczników (top 122)
„Dobre Rady” na czele sprzedaży miesięczników (top 122)
Tylko „Dziennik Wschodni” na plusie w I kwartale. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
Tylko „Dziennik Wschodni” na plusie w I kwartale. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży