„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych w I kwartale

W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Głos Wągrowiecki”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w I kwartale br. wyniosła 24 415 egz., po spadku względem I kwartału 2013 roku o 4,15 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,49 proc. do poziomu 20 742 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 594 egz., po spadku o 4,62 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 31. na 29. Jego średni wynik zwiększył się o 6,38 proc. i w ostateczności wyniósł 2 517 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Głos Wągrowiecki” (Wągrowiecka Oficyna Wydawnicza) - było to 18,56 proc. do poziomu 2 695 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 25. na 28.

 

 

W marcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem marca 2013 r. zmniejszył się o 6,87 proc. do poziomu 23 740 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (20 545 egz.; spadek o 9,91 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański”, który rok wcześniej był czwarty (14 890 egz., w dół o 8,54 proc.).

Największym wzrostem (o 5,14 proc.) pochwalić się mógł „Czas Chojnic” (Magraf). Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 21,14 proc.

 

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+