zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Magazyny people tracą czytelników. „Grazia” z największym spadkiem
Magazyny people tracą czytelników. „Grazia” z największym spadkiem
„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 130)
„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 130)
Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow
Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow
„National Geographic” liderem w segmencie pism podróżniczych, „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” liderem w segmencie pism podróżniczych, „Voyage” z największym spadkiem
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych, tylko „Księżniczka” na plusie
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych, tylko „Księżniczka” na plusie
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)
„Tele Max” i „Super TV” z wysoką sprzedażą wśród dwutygodników telewizyjnych
„Tele Max” i „Super TV” z wysoką sprzedażą wśród dwutygodników telewizyjnych
„Polityka” sprzedaje najwięcej e-wydań, a „Wprost” najwięcej ich rozpowszechnia
Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem
„Twój Styl” i „Wysokie Obcasy Extra” najchętniej czytane
„Twój Styl” i „Wysokie Obcasy Extra” najchętniej czytane
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” najchętniej kupowane
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” najchętniej kupowane
„Świat Wiedzy” liderem pism popularnonaukowych, a „Focus Historia” historycznych
„Świat Wiedzy” liderem pism popularnonaukowych, a „Focus Historia” historycznych
„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich
„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich
„PC Format” liderem pism komputerowych. „PC World” o 43 proc. w dół
„PC Format” liderem pism komputerowych. „PC World” o 43 proc. w dół
Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem
Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem
„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych
„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych
„Twój Styl” i „Glamour” tracą czytelników, „Wysokie Obcasy Extra” na piątym miejscu
„Twój Styl” i „Glamour” tracą czytelników, „Wysokie Obcasy Extra” na piątym miejscu
Sprzedaż kioskowa „Rzeczpospolitej” i „GP Codziennie” spadła o jedną czwartą
Sprzedaż kioskowa „Rzeczpospolitej” i „GP Codziennie” spadła o jedną czwartą
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Dziennik Bałtycki” liderami w sprzedaży e-wydań
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Dziennik Bałtycki” liderami w sprzedaży e-wydań
Spada sprzedaż gazet regionalnych. „Dziennik Zachodni” cały czas na topie
Spada sprzedaż gazet regionalnych. „Dziennik Zachodni” cały czas na topie
„Fakt” liderem, „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
„Fakt” liderem, „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży
„Tele Tydzień” liderem tygodników, pisma plotkarskie w czołówce (top 61)
„Kobieta i Życie” i „Dobre Rady” to najchętniej kupowane miesięczniki w I kwartale (top 139)
„Kobieta i Życie” i „Dobre Rady” to najchętniej kupowane miesięczniki w I kwartale (top 139)
Rynek pism dla dzieci: „Truskawkowe Ciastko” zyskuje czytelników, „Cartoon Network” traci
Rynek pism dla dzieci: „Truskawkowe Ciastko” zyskuje czytelników, „Cartoon Network” traci
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników w I kwartale, pisma poradnikowe w czołówce (top 24)
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników w I kwartale, pisma poradnikowe w czołówce (top 24)
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” liderem
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
„Świat Wiedzy” liderem wśród pism popularnonaukowych. „Newsweek Historia” na czele tytułów historycznych
„Tygodnik Zamojski” liderem tygodników lokalnych. „Tygodnik Płocki” z największym spadkiem