zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Motor” i „Top Gear” liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2014 r.
„Motor” i „Top Gear” liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2014 r.
Coraz mniejsza przewaga RMF FM nad Radiem ZET. VOX FM z ogromnym wzrostem
W I półroczu 2014 r. spadła sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” liderem
W I półroczu 2014 r. spadła sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” liderem
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I półroczu (top 63 tygodniki)
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014
Sprzedaż miesięczników poradnikowych w I półroczu 2014 - nowym liderem „Kobieta i Życie”
Sprzedaż miesięczników poradnikowych w I półroczu 2014 - nowym liderem „Kobieta i Życie”
„Twój Styl” liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. „Harper’s Bazaar” z największym spadkiem
„Twój Styl” liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. „Harper’s Bazaar” z największym spadkiem
„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej
„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży dzienników regionalnych. Wszystkie tytuły na minusie
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży dzienników regionalnych. Wszystkie tytuły na minusie
„Super Express" dogonił „Gazetę Wyborczą”. Ostro w dół „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”
„Super Express" dogonił „Gazetę Wyborczą”. Ostro w dół „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”
Najchętniej kupowane miesięczniki w Polsce - na czele „Kobieta i Życie” (top 123)
Najchętniej kupowane miesięczniki w Polsce - na czele „Kobieta i Życie” (top 123)
Dwutygodniki people tracą czytelników, najmocniej “Grazia” i “Gala”
Dwutygodniki people tracą czytelników, najmocniej “Grazia” i “Gala”
„Tele Świat” liderem dwutygodników, „Party” i „Show” ostro w dół (top 27)
„Tele Świat” liderem dwutygodników, „Party” i „Show” ostro w dół (top 27)
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem
Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry
Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych (dane za I półrocze)
„Do Rzeczy” ostro w dół w I półroczu. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Wprost” z rekordową sprzedażą dzięki taśmom (dane numer po numerze)
„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich
„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich
„CD Action” na czele pism komputerowych. Ogromny spadek „PC World”
„CD Action” na czele pism komputerowych. Ogromny spadek „PC World”
„Motor” i „Top Gear” na czele sprzedaży w segmencie pism motoryzacyjnych
„Motor” i „Top Gear” na czele sprzedaży w segmencie pism motoryzacyjnych
Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany
Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry
„Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
„Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań w I półroczu. Tylko „Gazeta Wyborcza” na minusie
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań w I półroczu. Tylko „Gazeta Wyborcza” na minusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu. Tylko „Parkiet” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu. Tylko „Parkiet” na plusie
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne na minusie w I półroczu 2014
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne na minusie w I półroczu 2014
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” najwięcej straciły w I półroczu (wykres)
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” najwięcej straciły w I półroczu (wykres)
Mniejsze spadki sprzedaży dzienników w czerwcu. Na plusie „Parkiet” i „Przegląd Sportowy”
Mniejsze spadki sprzedaży dzienników w czerwcu. Na plusie „Parkiet” i „Przegląd Sportowy”