zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„National Geographic” na czele pism podróżniczych, „Voyage” najbardziej w dół
„National Geographic” na czele pism podróżniczych, „Voyage” najbardziej w dół
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży
„Party” nowym liderem wśród dwutygodników (top 24 tytuły)
„Tele Tydzień” i „Życie na Gorąco” to tygodniki z najwyższą sprzedażą (TOP 61)
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie
„Tele Max” i „Super TV” zyskały po przejściu na dwutygodniki. „Tele Świat” liderem sprzedaży
„Tele Max” i „Super TV” zyskały po przejściu na dwutygodniki. „Tele Świat” liderem sprzedaży
„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych
Spada sprzedaż „Do Rzeczy”, „Gazety Polskiej” i „W Sieci”, „Polityka” przed „Newsweekiem”
„W Sieci Historii” z lepszą sprzedażą niż „Newsweek Historia”
„Moje Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”. Ranking pism wnętrzarskich
„Moje Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”. Ranking pism wnętrzarskich
„CD Action” na czele pism komputerowych. Ogromny spadek „PC World”
„CD Action” na czele pism komputerowych. Ogromny spadek „PC World”
„Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników
„Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry
„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem
„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem
„Twój Styl” i „Avanti” tracą czytelników, „Cosmopolitan” i „Elle” ich zyskują
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
Dzienniki regionalne tracą czytelników. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
Dzienniki regionalne tracą czytelników. „Dziennik Zachodni” liderem sprzedaży
„Super Express” dogania „Gazetę Wyborczą”. „Fakt” na czele sprzedaży dzienników
„Super Express” dogania „Gazetę Wyborczą”. „Fakt” na czele sprzedaży dzienników
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników w I półroczu (top 138 tytułów)
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników w I półroczu (top 138 tytułów)
Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dziecięcych w I półroczu
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dziecięcych w I półroczu
„National Geographic” liderem pism podróżniczych. „Voyage” z największym spadkiem (dane za I półrocze)
„National Geographic” liderem pism podróżniczych. „Voyage” z największym spadkiem (dane za I półrocze)
„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem
„Tele Świat” liderem dwutygodników (top 27 tytułów za I półrocze)
„Tele Świat” liderem dwutygodników (top 27 tytułów za I półrocze)
Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu
Spada sprzedaż magazynów dla młodzieży. „Bravo” liderem w I półroczu
Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych
„Newsweek” nowym liderem tygodników opinii. „Wprost” lepszy od „W Sieci”
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań wśród dzienników
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań wśród dzienników