zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„W Sieci Historii” o 4 tys. egz. lepsze od pisma „Newsweek Historia”
„W Sieci Historii” o 4 tys. egz. lepsze od pisma „Newsweek Historia”
„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.
„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych. „PC World” o 44 proc. w dół
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych. „PC World” o 44 proc. w dół
Ranking pism motoryzacyjnych w 2014 roku. Na czele „Motor” i „Auto-Moto”
Ranking pism motoryzacyjnych w 2014 roku. Na czele „Motor” i „Auto-Moto”
„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)
„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po trzech kwartałach 2014 roku
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po trzech kwartałach 2014 roku
„Twój Styl” na czele pism luksusowych po trzech kwartałach 2014, traci „Harper’s Bazaar”
Polacy najchętniej kupują miesięczniki poradnikowe (TOP 98 pism)
Polacy najchętniej kupują miesięczniki poradnikowe (TOP 98 pism)
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. „Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. „Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem (top 63 tygodniki - dane za 2014)
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem (top 63 tygodniki - dane za 2014)
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Dwutygodniki people coraz słabiej się sprzedają. „Przez internet i brak zmian”
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” 41 proc. w dół
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” 41 proc. w dół
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
„Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” wśród dwutygodników (top 25 tytułów)
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach
„Polityka” przed „Newsweekiem”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (dane za trzy kwartały)
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost” mocno tracą. „Newsweek” za „Polityką”
Wszystkie magazyny wnętrzarskie na minusie. „Cztery Kąty” liderem
Wszystkie magazyny wnętrzarskie na minusie. „Cztery Kąty” liderem
„Auto-Moto” nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych
„Auto-Moto” nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych
Najwięcej e-wydań sprzedaje „Dziennik Gazeta Prawna”. „Gazeta Wyborcza” poza podium
„CD Action” umacnia się na pozycji lidera. „PC World” o 40 proc. w dół
„CD Action” umacnia się na pozycji lidera. „PC World” o 40 proc. w dół
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele
Spada sprzedaż pism dla panów. „Men’s Health” na czele
„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół
„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. „Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. „Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami. Tabloidy tracą najmniej
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami. Tabloidy tracą najmniej
„Gazeta Wyborcza” sprzedaje już tylko 165 tys. egz. „Fakt” najchętniej kupowany
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży