zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
ZKDP ogranicza zakres i częstotliwość bezpłatnych danych
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Tele Świat” na czele dwutygodników przed „Party” i „Przyjaciółką” (TOP 26)
„Tele Świat” na czele dwutygodników przed „Party” i „Przyjaciółką” (TOP 26)
„National Geographic” najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. „Voyage” o 44 proc. w dół
„National Geographic” najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. „Voyage” o 44 proc. w dół
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo Girl” z największym spadkiem
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo Girl” z największym spadkiem
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)
„Tele Max” i „Super TV” z wyższą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z wyższą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu
„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu
„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” z największym wzrostem
„Moje Mieszkanie” na czele magazynów wnętrzarskich. „Cztery Kąty” mocno tracą
„Moje Mieszkanie” na czele magazynów wnętrzarskich. „Cztery Kąty” mocno tracą
Duży spadek sprzedaży tygodnika „Auto Świat”. „Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych
Duży spadek sprzedaży tygodnika „Auto Świat”. „Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych
„CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych. Ostro w dół „PC World”
„CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych. Ostro w dół „PC World”
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań, ogromny wzrost „Parkietu”
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników po trzech kwartałach (top 121 tytułów)
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników po trzech kwartałach (top 121 tytułów)
Tylko „Nowiny” zyskują wśród dzienników regionalnych. „Dziennik Zachodni” liderem
Tylko „Nowiny” zyskują wśród dzienników regionalnych. „Dziennik Zachodni” liderem
„National Geographic” na czele pism podróżniczych po trzech kwartałach. „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” na czele pism podróżniczych po trzech kwartałach. „Voyage” z największym spadkiem
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”
„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dziecięcych po trzech kwartałach
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dziecięcych po trzech kwartałach
Tygodniki telewizyjne i plotkarskie najchętniej kupowane w Polsce (top 59)
„Bravo” liderem wśród magazynów dla młodzieży. „Twist” mocno w dół (dane za trzy kwartały)
„Bravo” liderem wśród magazynów dla młodzieży. „Twist” mocno w dół (dane za trzy kwartały)
Wszystkie tygodniki plotkarskie z większą sprzedażą
Wszystkie tygodniki plotkarskie z większą sprzedażą
„Tele Świat” na czele dwutygodników po trzech kwartałach (TOP27)
„Tele Świat” na czele dwutygodników po trzech kwartałach (TOP27)
Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
100 wydań „Tygodnika Do Rzeczy”. Lisicki: to pismo bezpartyjne (dane o sprzedaży)
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników