zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem w 2014 roku (top 63 tygodniki)
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” liderem w 2014 roku (top 63 tygodniki)
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych w 2014 roku. „Chip” z największym spadkiem
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych w 2014 roku. „Chip” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele pism męskich w 2014 roku, „CKM” ostro w dół
„Men’s Health” na czele pism męskich w 2014 roku, „CKM” ostro w dół
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych w 2014 roku. „Cała Ty” o 32 proc. w dół
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych w 2014 roku. „Cała Ty” o 32 proc. w dół
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników (top 111)
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników (top 111)
„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu
„Wprost” o aferze taśmowej hitem sprzedaży tygodników opinii w 2014 r.
„Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół
Tylko „Rzeczpospolita" i „Parkiet” zyskały czytelników, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Tylko „Rzeczpospolita" i „Parkiet” zyskały czytelników, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
„Dziennik Zachodni” liderem dzienników regionalnych
„Dziennik Zachodni” liderem dzienników regionalnych
Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem „Party” (raport za 2014 rok)
„Tele Świat” i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych
„Tele Świat” i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych
„Polityka” na czele e-wydań tygodników opinii. „Wprost” ze spadkiem (dane za 2014 rok)
„Życie na Gorąco” na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku
„Życie na Gorąco” na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku
„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2014 roku. „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele e-wydań w 2014 roku. „Gazeta Wyborcza” poza podium
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele e-wydań w 2014 roku. „Gazeta Wyborcza” poza podium
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. Wszystkie tytuły ze spadkami od 34 proc. do 46 proc.
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. Wszystkie tytuły ze spadkami od 34 proc. do 46 proc.
Dane sprzedaży pism motoryzacyjnych. „Motor” i „Auto Świat” tracą czytelników
Dane sprzedaży pism motoryzacyjnych. „Motor” i „Auto Świat” tracą czytelników
Dzienniki coraz słabiej sprzedają się w kioskach. Najwięcej w 2014 r. straciła „Gazeta Polska Codziennie”
Dzienniki coraz słabiej sprzedają się w kioskach. Najwięcej w 2014 r. straciła „Gazeta Polska Codziennie”
„CD Action” liderem pism komputerowych. „PC World” o 34 proc. w dół
„CD Action” liderem pism komputerowych. „PC World” o 34 proc. w dół
„Twoje Imperium” przed „Tygodnikiem Angora”. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany (top 62 tygodniki)
„Twoje Imperium” przed „Tygodnikiem Angora”. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany (top 62 tygodniki)
„Dziennik Gazeta Prawna” zmienił e-wydanie. Darmowy dostęp do 28 lutego
„Dziennik Gazeta Prawna” zmienił e-wydanie. Darmowy dostęp do 28 lutego
Coraz mniej Polaków kupuje „Playboya”. Dane sprzedaży pism męskich
Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”
Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu
Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
„Dobre Rady”, „Kobieta i Życie” i „Przepisy Czytelników” na czele miesięczników (top 112)
„Dobre Rady”, „Kobieta i Życie” i „Przepisy Czytelników” na czele miesięczników (top 112)
W 2014 roku rynek prasy codziennej zmalał o 8 proc. Rośnie sprzedaż e-wydań
W 2014 roku rynek prasy codziennej zmalał o 8 proc. Rośnie sprzedaż e-wydań
Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem
Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem
„Gazeta Polska Codziennie” i  „Gazeta Wyborcza” mocno straciły w 2014 r., a „Super Express” prawie nic. „Nie zależy nam, by ktoś nas lubił”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” mocno straciły w 2014 r., a „Super Express” prawie nic. „Nie zależy nam, by ktoś nas lubił”
„Przegląd Sportowy” z największym spadkiem w grudniu. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
„Przegląd Sportowy” z największym spadkiem w grudniu. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.