zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół
Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
Pisma poradnikowe w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” przed „Przyjaciółką”
Pisma poradnikowe w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” przed „Przyjaciółką”
Spada sprzedaż pism podróżniczych. „National Geographic” liderem, najbardziej w dół „Voyage”
Spada sprzedaż pism podróżniczych. „National Geographic” liderem, najbardziej w dół „Voyage”
Spada sprzedaż magazynów młodzieżowych. Najwięcej straciło „Bravo Girl”
Spada sprzedaż magazynów młodzieżowych. Najwięcej straciło „Bravo Girl”
Spada sprzedaż dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” liderem
Spada sprzedaż gazet w kioskach. „Fakt” najchętniej kupowany
Spada sprzedaż gazet w kioskach. „Fakt” najchętniej kupowany
„Motor” i „Top Gear” na czele pism motoryzacyjnych (dane za styczeń)
„Motor” i „Top Gear” na czele pism motoryzacyjnych (dane za styczeń)
„Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym
Wydawnictwo Bauer największym wydawcą prasy w Polsce. Za nim RASP i Polskapresse (raport za 2014)
Wydawnictwo Bauer największym wydawcą prasy w Polsce. Za nim RASP i Polskapresse (raport za 2014)
„Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „To & Owo” najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 61)
„CD Action” najchętniej kupowany. „PC Format” z największym spadkiem
„CD Action” najchętniej kupowany. „PC Format” z największym spadkiem
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich
„Kobieta i Życie” na czele. „Poradnik Domowy” najmocniej w dół
„Kobieta i Życie” na czele. „Poradnik Domowy” najmocniej w dół
„Twój Styl” nie daje szans konkurencji. Ogromny spadek „Cosmopolitan”
„Twój Styl” nie daje szans konkurencji. Ogromny spadek „Cosmopolitan”
„Lego Legends of Chima” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym w 2014 roku, mocno w dół „Monster High”
„Lego Legends of Chima” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym w 2014 roku, mocno w dół „Monster High”
„Gazeta Pomorska” na czele dzienników regionalnych. Tylko „Polska Metropolia Warszawska” ze wzrostem
„Gazeta Pomorska” na czele dzienników regionalnych. Tylko „Polska Metropolia Warszawska” ze wzrostem
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży. „Przegląd Sportowy” ostro w dół
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży. „Przegląd Sportowy” ostro w dół
„National Geographic” na czele pism podróżniczych w 2014 roku. „Voyage” najbardziej w dół
„National Geographic” na czele pism podróżniczych w 2014 roku. „Voyage” najbardziej w dół
„Tele Świat” na czele dwutygodników (raport za 2014 rok)
„Tele Świat” na czele dwutygodników (raport za 2014 rok)
Tylko „Viva!” ze wzrostem wśród magazynów people. „Grazia” i „Gala” ze słabą sprzedażą
Fatalny rok dla pism młodzieżowych. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
Fatalny rok dla pism młodzieżowych. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Tele Świat” na czele sprzedaży w 2014 roku. „Tele Max” i „Super TV” zyskały po zmianie w dwutygodniki
„Tele Świat” na czele sprzedaży w 2014 roku. „Tele Max” i „Super TV” zyskały po zmianie w dwutygodniki
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
„Rzeczpospolita” nowym liderem sprzedaży e-wydań, wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę
„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Do Rzeczy” i „Wprost” ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"
„Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich (raport za 2014 rok)
„Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich (raport za 2014 rok)