zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Tygodnik Ostrołęcki” najbardziej w dół
„Wprost” z największym spadkiem sprzedaży. „Przez ciągłe zmiany linii i redakcji”
„Motor” i „Auto-Moto” na czele pism motoryzacyjnych. „Auto Świat Poradnik” wyprzedził „Top Gear”
„Motor” i „Auto-Moto” na czele pism motoryzacyjnych. „Auto Świat Poradnik” wyprzedził „Top Gear”
„CD-Action” liderem pism komputerowych. Tylko „Komputer Świat” ze wzrostem
„CD-Action” liderem pism komputerowych. Tylko „Komputer Świat” ze wzrostem
„Playboy” stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko „Logo” na plusie
„Playboy” stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko „Logo” na plusie
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników. Pisma poradnikowe w czołówce (top 106)
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników. Pisma poradnikowe w czołówce (top 106)
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników. Tylko „Twój Styl” zyskuje, „Women’s Health” w czołówce
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników. Tylko „Twój Styl” zyskuje, „Women’s Health” w czołówce
„Scooby - Doo!” na czele magazynów dziecięcych. „Monster High” o 62 proc. w dół
„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
„Dziennik Zachodni” wyprzedził „Gazetę Pomorską”. Zyskał tylko „Kurier Lubelski”
„Dziennik Zachodni” wyprzedził „Gazetę Pomorską”. Zyskał tylko „Kurier Lubelski”
„Gazeta Polska Codziennie” mocno w dół, „Parkiet” i „Super Express” zyskały czytelników
„Gazeta Polska Codziennie” mocno w dół, „Parkiet” i „Super Express” zyskały czytelników
Dwutygodniki telewizyjne i poradnikowe w czołówce. „Tele Świat” wyprzedził „Przyjaciółkę”
„Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej
„Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej
„Viva!” w I kwartale wyprzedziła „Flesz”. Zyskała tylko „Gala”
„Rzeczpospolita” wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną” w sprzedaży e-wydań (dane z I kwartału)
„Rzeczpospolita” wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną” w sprzedaży e-wydań (dane z I kwartału)
Magazyny młodzieżowe ze spadkami o ponad 30 proc. „Bravo Girl” najmocniej w dół
Magazyny młodzieżowe ze spadkami o ponad 30 proc. „Bravo Girl” najmocniej w dół
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 850 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie po I kwartale
„Fakt” liderem sprzedaży gazet w kioskach. „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Fakt” liderem sprzedaży gazet w kioskach. „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych po I kwartale, „Tygodnik Ostrołęcki” najbardziej w dół
„Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” z największym spadkiem
„Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” z największym spadkiem
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” liderami spadku w I kwartale
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” liderami spadku w I kwartale
Spada sprzedaż czołowych tygodników. „Tele Tydzień” liderem (top 58)
„Top Gear” mocno w dół, zyskuje „Auto Świat Poradnik”
„Top Gear” mocno w dół, zyskuje „Auto Świat Poradnik”
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem
„TubeNews” ze sprzedażą na poziomie ponad 50 tys. egz. Będą kolejne wydania
„TubeNews” ze sprzedażą na poziomie ponad 50 tys. egz. Będą kolejne wydania
Polacy najchętniej kupują miesięczniki poradnikowe i kulinarne (top 114)
Polacy najchętniej kupują miesięczniki poradnikowe i kulinarne (top 114)
„CD Action” liderem. Tylko „Komputer Świat” na plusie (rynek pism komputerowych)
„CD Action” liderem. Tylko „Komputer Świat” na plusie (rynek pism komputerowych)
Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem
Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.
„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.
„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych
„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych
„Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie dzienniki regionalne na minusie w I kwartale 2015 r.
„Gazeta Pomorska” wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie dzienniki regionalne na minusie w I kwartale 2015 r.
Tylko „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w I kwartale. „Przegląd Sportowy” mocno w dół
Tylko „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w I kwartale. „Przegląd Sportowy” mocno w dół