Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w kwietniu 2015 roku wyniosła 22 607 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 0,70 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 4,48 proc. do poziomu 18 322 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 13 712 egz., po spadku o 4,77 proc.Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 26. na 24. Jego średni wynik zwiększył się o 6,29 proc. i w ostateczności wyniósł 2 603 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Polska Press) - było to 13,89 proc. do poziomu 10 499 egz. Tytuł ten w rankingu był piąty.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











