Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) we wrześniu 2013 roku wyniosła 24 430 egz., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,54 proc. - wynika z raportu opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugą pozycję zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 4,69 proc. do poziomu 21 595 egz.
Ostatnie miejsce podium należało do „Tygodnika Podhalańskiego” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w badanym miesiącu jednak zmalała o 4,09 proc. i w ostateczności wyniosła 16 288 egz.
Z kolei na czwartą lokatę spadł „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), którego średni wynik sprzedażowy wyniósł 14 210 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,33 proc.Natomiast największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf). Jego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 10,82 proc. i w ostateczności wyniósł 2 366 egz.

Średnia sprzedaż ogółem zajmującej dwunaste miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) we wrześniu br. wyniosła 6 955 egz., natomiast we wrześniu ub.r. były to tylko 22 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak w ramach innych płatnych form rozpowszechniania.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.











