zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem
„Tele Tydzień” z najwyższą sprzedażą wśród tygodników w Polsce (top 68)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem wśród pism dla dzieci, „Monster High” o 50 proc. do góry
„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow
Dwutygodniki z mniejszą sprzedażą, „Tele Świat” nowym liderem (top 23)
Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem
„Tele Świat” liderem, „TV14” z największym spadkiem
„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry
“Newsweek” i “Tygodnik Powszechny” z największym udziałem prenumeraty w sprzedaży
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” liderem
„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych, „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem
“Sieci”, “Do Rzeczy” i “Uważam Rze” z najsłabszą sprzedażą
„Uważam Rze Historia” mimo spadku liderem miesięczników historycznych, „Newsweek Historia” dopiero trzeci
„Focus” nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych
„Cztery Kąty” o 41 proc. w dół, ale nadal liderem pism wnętrzarskich
Magazyny luksusowe tracą czytelników. "Harper's Bazaar" przed "Elle" i "InStyle"
Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż „Tele Tygodnia”, „Super TV” ostro w dół
„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dla dzieci, ostro w dół „Scooby - Doo!”
„Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych
“Sieci” przed “Do Rzeczy”, “Gazeta Polska” traci czytelników
„Auto Świat” i „TopGear” tracą czytelników, „Motor” liderem pism motoryzacyjnych
Spada sprzedaż pism luksusowych. „Joy” stracił najwięcej
„Dziennik Zachodni” liderem, „Dziennik Wschodni” z największym spadkiem
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół “Rz”
„Tele Tydzień” liderem tygodników w Polsce. Pisma yellow w czołówce
„Tele Tydzień” liderem wśród tygodników telewizyjnych, „Super TV” z największym spadkiem
Top 100 miesięczników w Polsce: Na czele „Przyślij Przepis”, „Dobre Rady” i „Świat Kobiety”
Top 20 dwutygodników w Polsce: „Przyjaciółka” liderem
„National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych
„Tygodniki Zamojski” liderem tygodników lokalnych, „Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej
„Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 322 proc. do góry
„Do Rzeczy” z większą sprzedażą od „W Sieci”, ostro w dół „Uważam Rze”