zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pisma wnętrzarskie: „Cztery Kąty” liderem, "Weranda" zyskała najwięcej
„Auto-Moto” liderem wśród miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników
„CD Action” liderem magazynów komputerowych, „Komputer Świat” stracił najwięcej
Spada sprzedaż pism męskich, „Playboy” liderem
Pisma poradnikowe: „Dobre Rady” liderem, „Olivia” z dużym wzrostem
Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, „Twój Styl” liderem
„Ekran TV” z największym wzrostem wśród dwutygodników telewizyjnych
Coraz niższa sprzedaż dzienników w kioskach. Zyskuje tylko „Gazeta Polska Codziennie”
Dzienniki regionalne: na czele „Dziennik Zachodni”, „Dziennik Wschodni” stracił najwięcej
„Rzeczpospolita” znów z największym spadkiem, „Fakt” liderem
Dwutygodniki people: „Gala” o 96 proc. do góry, „Party” liderem
Top 65 tygodników w Polsce: „Tele Tydzień” liderem
Tygodniki yellow tracą, liderem „Życie na Gorąco”
Przez konflikt z Kolporterem spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera
„Tygodniki Zamojski” liderem tygodników lokalnych, „Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej
Top 180 miesięczników w 2012 roku: „Przyślij Przepis” liderem
„Scooby - Doo!” liderem pism dla dzieci w 2012 roku
Pisma popularnonaukowe straciły w 2012 roku, „Świat Wiedzy” liderem
„Cztery Kąty” liderem wśród pism wnętrzarskich w 2012, „Dom & Wnętrze” ostro w dół
Pisma motoryzacyjne straciły w 2012 roku, na czele „Motor” i „TopGear”
„CD Action” liderem pism komputerowych w 2012, „Chip” z największym spadkiem
Wszystkie pisma męskie straciły w 2012 roku, liderem „Men’s Health”
Sprzedaż e-wydań: „Puls Biznesu” i „Rzeczpospolita” mocno do góry
„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych w 2012 roku
Pisma luksusowe w 2012 roku: liderem „Twój Styl", "InStyle" z największym spadkiem
Sprzedaż kioskowa gazet: „Rzeczpospolita” o 69 proc. w dół
Top 25 dwutygodników w Polsce. Liderem „Przyjaciółka”
Dzienniki regionalne nadal tracą, liderem „Dziennik Zachodni”
„Przyjaciółka” liderem w 2012 roku, "Pani Domu" z największym spadkiem
„Rzeczpospolita” o 36 proc. w dół, „GP Codziennie” jedynie zyskała
Pisma people: „Party” liderem w 2012 roku, „Gala” zyskała najwięcej
„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku