zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow w 2012 roku
Pisma dla dzieci: „Scooby-Doo!” liderem, „Kubuś i Przyjaciele” stracił najwięcej
„Bravo” liderem wśród magazynów młodzieżowych, „Fun Club” stracił najwięcej
Tygodniki telewizyjne w 2012: „Tele Tydzień” liderem, tylko „Program TV” ze wzrostem
Tygodniki lokalne traciły w 2012, „Tygodniki Zamojski” nowym liderem
Pisma popularnonaukowe tracą, a najwięcej liderujący „Świat Wiedzy”
Sprzedaż „Uważam Rze” spadła o połowę, „W Sieci” czwarte
„Gość Niedzielny” i „Polityka” z największą sprzedażą wśród tygodników opinii w 2012
„Cztery Kąty” nowym liderem magazynów wnętrzarskich
Tylko „Playboy” do góry, „Men’s Health” liderem wśród pism męskich
„Świat Kobiety” nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych
Pisma luksusowe: zyskało tylko „Zwierciadło”, „Glamour” stracił najwięcej
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem wśród e-wydań, a „Wyborcza” - wśród mutacji cyfrowych
Sprzedaż gazet w kioskach w 2012: „SE” wyprzedził „GW”, a „GPC” - „Rzeczpospolitą”
Wszystkie gazety regionalne straciły czytelników w 2012 roku
Słaby grudzień dzienników regionalnych
„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
Magazyny people: „Party” liderem”, Grazia” na podium, „Flesz” traci najwięcej
Top 150 miesięczników: „Przyślij Przepis” z największą sprzedażą
„Scooby - Doo!” najpopularniejszym miesięczników wśród dzieci
„Naj” z dużym wzrostem, „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych
Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem
Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem
Tylko „Program TV” zyskał wśród tygodników telewizyjnych
Najlepsze tygodniki lokalne, liderem „Tygodniki Zamojski”
„Newsweek” wyżej od „Uważam Rze”, „GP” przed „Wprost”
„Cztery Kąty” tracą, ale nadal są liderem wśród magazynów wnętrzarskich
Kioski: „Super Express” lepszy od „GW”, a „GPC” od „Rz”
Spada sprzedaż magazynów motoryzacyjnych, „Motor” i „Auto Świat Poradnik” liderami
„CD Action” liderem wśród miesięczników komputerowych
Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem
Magazyny people: "Flesz" mocno w dół, "Gala" podwoiła sprzedaż