zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Dobre Rady” liderem wśród miesięczników poradnikowych
Miesięczniki luksusowe: „Sukces” stracił połowę czytelników, zyskuje „Elle"
Czołowe dzienniki regionalne nadal tracą, liderem „Dziennik Zachodni”
I-III kwartał 2012: większość pism dziecięcych straciło, „Scooby - Doo!” liderem
„Rzeczpospolita” z największym spadkiem w listopadzie
I-III kwartał 2012: „NG Traveler” najwięcej zyskał w segmencie podróżniczym
I-III kwartał 2012: pisma popularnonaukowe straciły, liderem „Świat Wiedzy”
Dwutygodniki poradnikowe: „Naj” o 136 proc. do góry, „Przyjaciółka” liderem
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych, liderem „Tele Tydzień”
Tygodniki opinii nadal tracą, zyskał tylko „Newsweek”
I-III kwartał 2012: pisma o samochodach tracą czytelników, najbardziej „TopGear”
I-III kwartał 2012: „Chip” traci”, „CD Action” liderem
I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”
I-III kwartał 2012: tylko „Claudia” zyskała wśród miesięczników poradnikowych
I-III kwartał br.: „Twój Styl” liderem, „Sukces” stracił najwięcej
Dwutygodniki telewizyjne zyskują, „Tele Świat” liderem