Złoty Spinacz dla kampanii edukacyjnej WINIARY„Jedz smacznie i zdrowo”

25 października  w hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się gala wręczenia Złotych Spinaczy – najbardziej prestiżowych nagród branży PR w Polsce. Do konkursu napłynęła rekordowa liczba 178 zgłoszeń, spośród których jury wyłoniło 19 zwycięzców. Za najlepszą kampanię edukacyjną w 2011 roku uznano program marki WINIARY zrealizowany przez agencję Eskadra PUBLICA – „Jedz smacznie i zdrowo”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Jedz smacznie i zdrowo” to autorski, ogólnopolski program edukacyjny promujący zdrowe odżywianie wśród gimnazjalistów, który bardzo entuzjastycznie przyjęli uczniowie, nauczyciele, władze lokalne i ogólnopolskie oraz media. Dzięki wykorzystaniu wyspecjalizowanych, interaktywnych narzędzi (kulinarne road-show, nietypowe lekcje, Web 2.0) zaangażowano ponad 30.000 gimnazjalistów, dla których program był czymś więcej, niż edukacją – był przeżyciem.

Program, zrealizowany przez agencję public relations Eskadra Publica, rywalizował o palmę pierwszeństwa z 13 innymi projektami w kategorii „Kampania edukacyjna”. W ścisłym finale pokonał ogólnopolskie akcje: „Mamo, tato, wolę wodę” organizowaną przez Żywiec Zdrój oraz „Lokal Bez Papierosa.pl”, Stowarzyszenia Manko.

Partnerem społecznym programu była Federacja Polskich Banków Żywności. Patronat honorowy nad programem objęła Minister Edukacji Narodowej, Katarzyna Hall oraz Polskie Towarzystwo Nauk Żywieniowych. Misją „Jedz smacznie i zdrowo” jest nauka młodzieży zasad prawidłowego i zdrowego odżywiania oraz zachęcenie do podejmowania pierwszych samodzielnych prób gotowania. Gimnazjalistów uwrażliwiano również na kwestię niemarnowania żywności. Organizatorzy już przygotowują II edycja programu, która odbędzie się w okresie styczeń-czerwiec 2012 roku.

Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Odbywa się raz do roku. Jego zadaniem jest kreowanie pozytywnego wizerunku branży PR i podnoszenie jej standardów, poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie prowadzonych kampanii. Projekty są oceniane przez 44 członków jury, w skład którego wchodzą niezależni eksperci i przedstawiciele świata PR, biznesu, mediów oraz wielu innych opiniotwórczych organizacji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"