Zmiany w biurze reklamy Marquarda

Monika Brala, Tamara Magierska i Ewa Stańczyk awansowały na stanowiska dyrektorów reklamy poszczególnych tytułów kobiecych w biurze reklamy wydawnictw Marquard Media Polska i Hearst-Marquard Publishing. Do zespołu dołączył Zbigniew Kokot.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Monika Brala, dotąd manager ds. sprzedaży magazynów “Cosmpolitan” i “Joy”, awansowała na stanowisko dyrektora reklamy tych pism. Analogicznie stanowiska z managerskich na dyrektorskie zmieniły Tamara Magierska, odpowiedzialna za miesięcznik “Harper’s Bazaar” i Ewa Stańczyk, która odpowiada za magazyn “Hot Moda”.

Do zespołu działu reklamy Marquarda dołączył ponadto Zbigniew Kokot. Objął on funkcję starszego specjalisty ds. sprzedaży pism “Harper’s Bazaar” i “Hot Moda”.Dotąd Kokot pracował  jako specjalista ds. sprzedaży rozgłośni radiowych Grupy RMF. Wcześniej był specjalistą ds. reklamy w stacji RMF Maxxx Śląsk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem