Zmiany w GfK Polonia

Katarzyna Zientek szefem badań Mystery Shopping w dziale Custom Research - Services Research and Consulting GfK Polonia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Z początkiem października 2006 Katarzyna Zientek objęła stanowisko szefa badań Mystery Shopping w dziale Custom Research - Services Research and Consulting instytutu GfK Polonia.

Katarzyna Zientek wcześniej współpracowała z Ipsos Polska, gdzie zajmowała się badaniami satysfakcji i standardów obsługi klienta. Od 2001 roku specjalizuje się w projektach typu Mystery Shopping dla ogólnopolskich i międzynarodowych koncernów, szczególnie w sektorach telekomunikacji, paliw i sieci detalicznych.

W GfK Polonia będzie odpowiedzialna za rozwój badań typu Mystery Shopping oraz doradztwo w zakresie tworzenia i wdrażania standardów obsługi klienta.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"