Megawatek to pierwszy brand hero w branży dostawców energii elektrycznej w Polsce. Jest prezentowany jako doradca i towarzysz rodziny, który w prosty i intrygujący sposób będzie pokazywał korzyści wynikające ze zmiany dostawcy prądu oraz uczył przez zabawę jak oszczędzać energię elektryczną. Bohater ma wyróżnić Energetyczne Centrum na tle konkurencji oraz budować bliskość i zaufanie do firmy.
Działania reklamowe są związane z tegoroczną edycją Lata z Radiem (przeczytaj o niej więcej). Energetyczne Centrum jest jej sponsorem, a Megawatek pojawi się podczas wszystkich 20 weekendowych pikników Lata z Radiem. Ponadto emitowane są reklamy bannerowe w internecie oraz prowadzone działania PR. Aktywności ATL i BTL (m.in. w internecie) zaplanowane są też na jesień. W kampanii promowana jest nowa oferta - Mega Bezpieczny Prąd.

Nową strategię Energetycznego Centrum przygotowała agencja Diferente, a działania PR prowadzi agencja Media Forum.











