Znaki zodiaku i alufelgi w kolejnej reklamie ING w WiFi Expressie (wideo)

Do emisji trafił trzeci spot w ramach kampanii ING Banku Śląskiego rozgrywającej się w WiFi Expressie. Akcję przygotowały firmy Brain i PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie ING Banku Śląskiego dwoje pasażerów pociągu WiFi Express prowadzi żartobliwą rozmowę, która dotyczy m.in. alufelg kupionych w internecie i znaków zodiaku. Pod koniec spotu powtarzany jest przekaz reklamowy znany z wcześniejszych reklam z tej serii: dla posiadaczy konta internetowego w ING Banku Śląskim przelewy w sieci i korzystanie z bankomatów są bezpłatne.

W poprzednim spocie promującym tę ofertę główną rolę odgrywał obcokrajowiec (obejrzyj tę reklamę), a we wcześniejszym wystąpiła Beata Tyszkiewicz (obejrzyj to). Tym razem Marek Kondrat wystąpił jedynie w zapowiedzi całej akcji (zobacz ten filmik).

Kreację kampanii - oprócz telewizji obejmującej internet - przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela