Odświeżona oprawa graficzna Zoom TV nawiązuje do stylistyki tabloidu. Kanał poszerza dotychczasową kolorystykę (kolory bordowy i biały) o intensywne odcienie niebieskiego, różowego i żółtego, wprowadza charakterystyczny dla tabloidów font, bazuje na dużej typografii oraz prostych i czytelnych komunikatach.
Logotyp naziemnej stacji pozostał bez zmian.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kino-polska-tv-ile-zarabia-stopklatka-filmbox-kino-polska-i-zoom-tv-wyniki-w-i-polowie-2019-r,7170854953957505a ##
- Zoom TV to bezkompromisowa telewizja, która porusza kontrowersyjne tematy, opowiada o tajemniczych zjawiskach i serwuje humor dla każdego. Odświeżona oprawa graficzna i nowe hasło kanału - Humor Skandal Tajemnica - zdecydowanie lepiej odzwierciedlają wszystko to, czym jest Zoom TV - komentuje Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV SA. - Wierzymy, że odświeżona oprawa dobrze podkreśla też jesienną ofertę programową stacji - dodaje.

Dyrektorem programowym Zoom TV jest Rafał Freyer.
W minionym półroczu grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 39 proc. do 89,54 mln zł i zysku EBITDA o 46 proc. do 38,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 35,53 do 10,21 mln zł. Duży wzrost wpływów i spadek straty zanotował Zoom TV.











