Zorton i Firma 2000 klientami agencji Prownia

Agencja Prownia pozyskała nowych klientów - spółki Zorton i Firma 2000.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Z początkiem listopada agencja rozpoczęła współpracę z firmą doradczo-szkoleniową Firma 2000 Sp. z o.o. Agencja odpowiada za promocję projektów unijnych (relacje mediowe, przygotowanie mediaplanów i emisję reklam, e-PR, opracowanie materiałów promocyjnych, identyfikacja wizualna).

PRownia zajmie się także działaniami marketingowymi i PR dla samej Firmy 2000. Klient został pozyskany na drodze rekomendacji, umowa została podpisana do końca 2013 roku.

Od 15 listopada br. PRownia zajmuje się działaniami PR dla firmy Zorton. Agencja odpowiedzialna będzie za relacje mediowe oraz współpracę z blogerami w zakresie wprowadzenia na rynek platformy reklamy mobilnej, obecnie dostępnej dla klientów sieci Orange. Klient wybrał agencję w konkursie ofert.

Umowa ma charakter projektowy i obowiązuje do końca roku 2012. Firmy nie wykluczają możliwości przedłużenia współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji