Zupy wchodzą na murawę

Co wspólnego ma zupa z piłką nożną? Marka WINIARY udowadnia, że naprawdę wiele. Gwarancją sukcesu w garnku jest dobór odpowiednich składników, na boisku – podstawa zwycięstwa to zgrana drużyna, a w obu przypadkach wszystko leży w rękach doskonałej selekcjonerki! Dlatego już w czerwcu marka WINIARY zaprasza panie do odwiedzenia kulinarno-futbolowego serwisu www.winiary.pl/zupynamurawie i wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania będą torebki Batycki. Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również nowość: zupę w kolorze murawy – Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY. To murowana gwiazda wiosennych i letnich obiadów!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wiosna i lato w kuchni to czas nowalijek i warzyw, które są idealnym składnikiem zup. Rokrocznie jemy ich aż 4,5 miliarda litrów, a powodów, dla których Polacy kochają zupy jest naprawdę wiele. Dzięki zawartości warzyw, są one pysznym, wartościowym i łatwym w przygotowaniu posiłkiem na wiosenno-letni czas. Dlatego już w czerwcu, pod hasłem „Zupy na murawie” startuje nowa kampania marki WINIARY, która nawiązując do piłkarskich emocji, promuje zupy i ich zalety. Ideą kampanii jest pokazanie, że kobiety wiedzą o piłce nożnej więcej niż mogłoby się wydawać, bo gotowanie zupy przypomina dobrze rozegrany mecz. Marka WINIARY zaprasza kobiety do sprawdzenia się w roli selekcjonerek i przygotowania wiosną i latem pysznych zup ze świeżych warzyw i aromatycznych ziół, których pełno w tym okresie na targach i w przydomowych ogródkach. Ich wybieranie przypomina kompletowanie zwycięskiej drużyny. Sposób na mistrzowski skład? Kapitan – pyszna zupa WINIARY i zawodnicy, czyli sezonowe warzywa i zioła. Ich połączenie pozwoli przygotować wartościowy posiłek, bez spędzania długich godzin w kuchni. Przyrządzenie pysznej,  a przy tym odżywczej zupy, która trafi idealnie w gust całej rodziny, jeszcze nigdy nie było tak proste!

Zupy na murawie w internecie

Kampanię wspierać będzie nowy serwis internetowy „Zupy na murawie” www.winiary.pl/zupynamurawie. Puszczając oko do swoich konsumentek, marka WINIARY pokazuje, że wykonanie driblingu z warzywami, które trafiają do zupy, czy wręczenie czerwonej kartki nudzie na talerzu, jest w zasięgu ich ręki. Serwis składa się z sześciu zakładek, w tym 4 zakładek tematycznych, zakładki konkursowej oraz interaktywnej aplikacji „Twój kalendarz”. W zakładce produktowej „Kapitan drużyny” znajdą się opisy zup WINIARY, czyli kapitanów „zupowych” drużyn. Podpowiedzi, jakie sezonowe warzywa, zioła i inne dodatki pasują do zup WINIARY, czyli co należy dodać do zupy, aby stworzyć uzupełniającą się drużynę smaków użytkownicy serwisu odkryją w zakładce „Drużyny smaków”. W sekcji „Taktyka” pojawią się przepisy na wiosenne i letnie zupy oraz porady ekspertów, czyli zasady właściwego postępowania na kulinarnym boisku. W zakładce „Słowniczek selekcjonerki” znajdą się wyjaśnienia pojęć znanych z boiska w nawiązaniu do sztuki gotowania.

W wolnym czasie wygraj torebkę!

Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również kalendarz, czyli interaktywną aplikację, która umożliwi wysłanie znajomym zaproszenia do wspólnego spędzenia wolnego czasu w czerwcu. W końcu przygotowanie zupy WINIARY zajmuje tylko chwilę! Resztę czasu można dowolnie zaplanować i przeznaczyć np. na rozwijanie hobby, czy spotkanie z przyjaciółką. Zaproszenie przekazuje się, proponując aktywności w obrębie kilku kategorii, takich jak m.in. uroda, czy sport. Sposobów na spędzenie wolnego czasu jest wiele! Można zaaranżować z koleżanką domowy salon spa, zabrać rodzinę na spacer, zaprosić przyjaciół na wspólne oglądanie meczu. W wybranych dniach w czerwcu w kalendarzu pojawią się propozycje przepisów na zupy inspirowane kuchnią Europy.

Marka WINIARY przygotowała także wyjątkowy konkurs „Torebka za torebkę”, w którym będzie można wygrać torebki z kolekcji renomowanej marki Batycki. Aby wziąć udział w konkursie,  trzeba zakupić 3 wybrane zupy z portfolio WINIARY, zalogować się w  serwisie www.WINIARY.pl/zupynamurawie, następnie podać numery paragonów i wymyślić hasło dopingujące wybrany skład, czyli 3 zupy WINIARY, do walki o zwycięstwo.

Nowość, czyli spróbuj barszczu w kolorze murawy od WINIARY

Specjalnie dla wszystkich fanów delikatnego warzywnego smaku, marka WINIARY przygotowała nowość – zupę w kolorze murawy, czyli Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY. To delikatny krem ze szpinaku z dodatkiem cebulki, czosnku, kopru i aromatycznych przypraw. Doskonały selekcjoner wie, że szpinak to niezwykle cenny zawodnik, który zdobywa coraz większą rzeszę fanów dzięki długiej liście pożądanych atutów. Zupa to doskonały sposób na przemycenie szpinaku w diecie. Dzięki temu, z przyjemnością zjedzą go także ci, którzy niechętnie sięgają po szpinak w innej formie. Linia Bukiet Warzyw WINIARY to zupy z większą zawartością błonnika i dużymi kawałkami warzyw. Jeden talerz zupy Bukiet Warzyw WINIARY zapewnia 12-17% dziennego zapotrzebowania na błonnik osoby dorosłej. Ponadto wszystkie zupy WINIARY nie zawierają dodatku glutaminianu sodu i konserwantów. W czerwcu każdy obiad będzie mistrzowski, jeśli rozpoczniemy go od talerza pysznej zupy pełnej warzyw!

Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie ok. 3,00 pln za torebkę (43 g)[1].

Działania PR wspierające kampanię „Zupy na murawie” prowadzi agencja Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Kampania w mediach potrwa od początku do końca czerwca br. Stronę internetową „Zupy na murawie” przygotowała agencja Artflash Interactive Sp. z o.o.

***

WINIARY to marka, która od siedemdziesięciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, POMYSŁ NA…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek. W obrębie 4 linii zup dostępnych w ofercie WINIARY: Bukiet Warzyw, Jak u Mamy, Nasza Specjalność, Zupy Ekspresowe oraz Instant, w portfolio marki znajduje się 28 zup, które codziennie goszczą na polskich stołach! Co roku produkty WINIARY otrzymują wiele nagród i wyróżnień, a w 2012 r. marka WINIARY została uhonorowana tytułem Superbrand Polska.

[1] Sugerowana cena zupy Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY to ok. 3,00 zł. Zastrzegamy, że firma Nestle Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenie wyżej wymienionego produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"