Kampania połączyła ze sobą najpopularniejsze wśród grupy docelowej kanały: Facebook, Instagram, YouTube oraz Instagram Stories. Akcja nawiązywała do spotu Rimmel, w którym występowała Cara Delevingne. Na potrzeby projektu Rimmel wysłał blogerkom - agentkom sekretną walizkę, której nie mogły otworzyć. Każda z nich dostała zadania, w które musiała zaangażować swoich fanów.
Aby zaliczyć wszystkie misje i zdobyć kolejne cyfry kodu potrzebnego do odblokowania walizki, dziewczyny musiały wyjść z domu i szukać wskazówek w Warszawie. Za sprawą Instagram Stories odbiorcy mogli na bieżąco śledzić ich postępy. Finalnie agentki dotarły do studia nagraniowego, w którym udało im się otworzyć walizki. Znalazły w nich nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded.

Kody zdobyte przez dziewczyny upoważniały fanów do odebrania darmowego tuszu do rzęs. Sto dwadzieścia maskar Rimmel Scandaleyes Reloaded rozeszło się w 5 minut od ich publikacji.
Za realizację akcji odpowiadała agencja Digital Kingdom, która współpracuje z marką Rimmel od 2014 roku.











