Żywiec Bock: akcja ze skrzynką i blogerami, teraz reklamy

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek piwo Żywiec Bock (Grupa Żywiec). Za akcję - obejmującą zarówno reklamy ATL i BTL, jak też niestandardową akcję z blogerami - odpowiadają firmy PZL, Pride & Glory, Men at Work, OMD Macroscope i Euro RSCG Sensors.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Żywca Bock - ciemnego, słodowego piwa typu koźlak, które było warzone w początkach istnienia Browaru w Żywcu, a teraz wraca w limitowanej serii z okazji 155-lecia firmy - rozpoczęła się w środę punktualnie o godzinie 15:00. Wtedy najaktywniejsi fani fanpage’u Żywca na Facebooku i znani blogerzy otworzyli skrzynki z butelką tego piwa, wykorzystując do tego kod, który pojawił się na stronie wielkicomeback.pl. W serwisie można było oglądać na żywo wideorelację z tego wydarzenia.

grafika

Obecnie trwa zasadnicza część kampanii Żywca Bock, obejmująca prasę („Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „CKM”, „Playboy”, „Focus”, „National Geographic”, „Gazeta Telewizyjna”), internet (Onet, Interia, Youtube, WP), outdoor oraz punkty sprzedaży. Kreację reklam ATL przygotowała agencja PZL, kreację BTL - Men at Work, działania w internecie prowadzi agencja Pride & Glory, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors. Kampania potrwa do końca stycznia, a sam Żywiec Bock będzie dostępny w sprzedaży do końca lutego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"