Kampania Żywca Bock - ciemnego, słodowego piwa typu koźlak, które było warzone w początkach istnienia Browaru w Żywcu, a teraz wraca w limitowanej serii z okazji 155-lecia firmy - rozpoczęła się w środę punktualnie o godzinie 15:00. Wtedy najaktywniejsi fani fanpage’u Żywca na Facebooku i znani blogerzy otworzyli skrzynki z butelką tego piwa, wykorzystując do tego kod, który pojawił się na stronie wielkicomeback.pl. W serwisie można było oglądać na żywo wideorelację z tego wydarzenia.
Obecnie trwa zasadnicza część kampanii Żywca Bock, obejmująca prasę („Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „CKM”, „Playboy”, „Focus”, „National Geographic”, „Gazeta Telewizyjna”), internet (Onet, Interia, Youtube, WP), outdoor oraz punkty sprzedaży. Kreację reklam ATL przygotowała agencja PZL, kreację BTL - Men at Work, działania w internecie prowadzi agencja Pride & Glory, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors. Kampania potrwa do końca stycznia, a sam Żywiec Bock będzie dostępny w sprzedaży do końca lutego.












