Żywiec Zdrój w nowej kampanii chwali się osiągnięciem neutralności plastikowej

Marka wody Żywiec Zdrój (Danone) rusza z kampanią wizerunkową informującą o powtórzeniu zobowiązania - zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku. To już drugi  rok z rzędu, kiedy firma osiąga neutralność plastikową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój w nowej kampanii chwali się osiągnięciem neutralności plastikowej

Żywiec Zdrój w 2018 roku na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zadeklarował zapewnienie zbiórki i poddanie recyklingowi takiej samej ilości plastiku, jaką wprowadzi na rynek. Na początku ubiegłego roku firma ogłosiła realizację tego zobowiązania i zamknięcie obiegu tworzywa. Teraz dokonała tego ponownie, o czym informuje w nowej kampanii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/woda-zywiec-butelka-bez-etykiety-100-recykling-gdzie-kupic-cena ##

Żywiec Zdrój neutralny plastikowo

- Podczas trwającej obecnie  kampanii chcemy dotrzeć z tą informacją do jak największej liczby odbiorców, podkreślając jednocześnie, że ponowne wypełnienie naszej deklaracji nie byłoby możliwe również bez odpowiedzialnej  postawy konsumentów, którzy prawidłowo postępują ze zużytymi opakowaniami, wyrzucając je do żółtego kosza - mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki Żywiec Zdrój.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-zdroj-mamo-tato-wole-wode ##

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe.

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa