Żywiec Zdrój w 2018 roku na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zadeklarował zapewnienie zbiórki i poddanie recyklingowi takiej samej ilości plastiku, jaką wprowadzi na rynek. Na początku ubiegłego roku firma ogłosiła realizację tego zobowiązania i zamknięcie obiegu tworzywa. Teraz dokonała tego ponownie, o czym informuje w nowej kampanii.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/woda-zywiec-butelka-bez-etykiety-100-recykling-gdzie-kupic-cena ##
Żywiec Zdrój neutralny plastikowo
- Podczas trwającej obecnie kampanii chcemy dotrzeć z tą informacją do jak największej liczby odbiorców, podkreślając jednocześnie, że ponowne wypełnienie naszej deklaracji nie byłoby możliwe również bez odpowiedzialnej postawy konsumentów, którzy prawidłowo postępują ze zużytymi opakowaniami, wyrzucając je do żółtego kosza - mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki Żywiec Zdrój.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-zdroj-mamo-tato-wole-wode ##
O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe.
Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).











