Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 8 Listopada 2017
 
 
 
Jacek Sobala: chcemy rozwijać cyfryzację Polskiego Radia, planujemy w 2018 r. dalsze modyfikacje w DAB+
 
Prezes Polskiego Radia Jacek Sobala zapowiada rozwój cyfrowego radia w Polsce oraz anten cyfrowych nadawcy publicznego, ale nadmienia, że do tego niezbędne jest wsparcie finansowe. - Sami nie udźwigniemy tych kosztów. W 2018 roku planujemy kolejne modyfikacje w DAB+ lub uruchomienie całkiem nowego kanału cyfrowego - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Sobala. więcej
 
 
Roman Młodkowski chce zostać prezesem PAP. ,,To ważna instytucja"
 
Roman Młodkowski, dyrektor programowy polskiej edycji „Forbesa” i były dziennikarz TVN, jest kandydatem na prezesa Polskiej Agencji Prasowej. Zgłosił go Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych. - PAP to ważna instytucja, zasługuje na więcej niż jednego kandydata - mówi nam Młodkowski, uzasadniając przyjęcie propozycji. więcej
 
 
Rusza Polskie Radio Chopin - kanał cyfrowy z muzyką klasyczną. ,,Pełna misyjność"
 
W sobotę 11 listopada w samo południe rozpocznie nadawanie cyfrowe Polskie Radio Chopin - nowa stacja tematyczna dostępna na DAB+ i w internecie, prezentująca twórczość Fryderyka Chopina. - To nowe przedsięwzięcie Polskiego Radia, którego najsilniejszymi walorami są autorski charakter, unikatowość w skali międzynarodowej oraz pełna misyjność - mówi Jacek Sobala, prezes Polskiego Radia. więcej
 
 
Anna Streżyńska: Facebook bez prawa do zawieszania kont, sądy będą walczyć z hejtem. Branża podzielona w ocenach (opinie)
 
Minister cyfryzacji Anna Streżyńska zdradziła niektóre szczegóły związane z wprowadzeniem nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Według planów serwis Facebook nie miałby w Polsce prawa zawieszać kont użytkownikom, a kwestiami związanymi z hejtem i fake newsami zajmą się 24-godzinne sądy. Eksperci branży internetowej, działacze organizacji zwalczających hejt i wydawcy na Facebooku różnią się w ocenach koncepcji Ministerstwa Cyfryzacji. Dla jednych to pomysły pozbawione szans na realizację, dla innych interesująca koncepcja uporządkowania polskich mediów społecznościowych. więcej
 
 
TVP Info wyprzedziło TVN24 w październiku. Jacek Kurski: zdecydowanie najlepsza i najciekawsza stacja informacyjna
 
W październiku br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Newsowa stacja TVP pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu, na przeciwnym biegunie Telewizja Republika. - Cieszę się, że Nielsen wykazał zwycięstwo TVP Info nad TVN24, ale zapewniam że w rzeczywistości jest ono dwa razy większe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Premiera ,,Korony królów" w TVP1 przesunięta na 2018 rok więcej
 
Paweł Jurek: blokowanie treści użytkownikom adblocków daje Onetowi mniej odsłon, ale więcej pieniędzy z reklam więcej
 
Netflix podręcznikowo zareagował na zarzuty wobec Kevina Spacey, PR-owcy aktora nieudolni (opinie) więcej
 
,,Wiadomości" w TVP1 straciły 1,13 mln widzów, a ,,Teleexpress" - 928 tys. ,,Fakty" liderem w październiku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Asystent/ka Prezesa Zarządu Telewizja Puls
Inżynier w Zespole Transmisji TVN
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Programmatic Manager Gremi Media
Programme Planner [Comedy Central] Viacom International Media Networks
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Redaktor / Specjalista PR Blue Zone
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam Blue Zone
Ad Product Manager Edipresse Polska
Specjalisty ds. kampanii internetowych i afiliacji STS - największy bukmacher na polskim rynku
Specjalista ds. Rozwoju Sieci Reklamowej TVN
Strateg Kontentu PMPG Polskie Media
Programming Manager, Global Markets BBC
Producent / kierownik produkcji East Studio
Redaktor Sekcji News TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Info wyprzedziło TVN24 w październiku. Jacek Kurski: zdecydowanie najlepsza i najciekawsza stacja informacyjna

W październiku br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Newsowa stacja TVP pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu, na przeciwnym biegunie Telewizja Republika. - Cieszę się, że Nielsen wykazał zwycięstwo TVP Info nad TVN24, ale zapewniam że w rzeczywistości jest ono dwa razy większe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Makłowicz w drodze" od 11 listopada w Food Network. ,,Jest to nie tylko program o gotowaniu, ale i również o historii i kulturze"

W sobotę, 11 listopada 2017 roku na antenie Food Network zadebiutuje nowy program „Makłowicz w drodze”. Tego dnia stacja pokaże pierwszy trzy odcinki audycji prowadzącej przez Roberta Makłowicza. - Jest to nie tylko program o gotowaniu, ale i również o historii i kulturze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Makłowicz, gospodarz programu. więcej

Scenariusz ,,Kogla-mogla 3" gotowy, pierwszeństwo produkcji dla Tadeusza Lampki

Scenariusz trzeciej części komedii „Kogel-mogel” jest gotowy, ale nie ma na razie producenta. - W pierwszej kolejności scenariusz „Kogla-mogla 3” przekażę Tadeuszowi Lampce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ilona Łepkowska, autorka scenariusza dwóch pierwszych części komediowego hitu. więcej

Damian Szmagliński reporterem ,,Wiadomości" TVP1

Damian Szmagliński dołączył do grona reporterów w redakcji „Wiadomości” TVP1. więcej

TVP w spocie truskawkę na torcie od Tomasza Hajto z Polsatu zastępuje wiśnią (wideo)

TVP Sport zaczął emitować spot promujący transmisję z najbliższego meczu piłkarskiej reprezentacji Polski. Stacja nawiązuje w klipie do jednego z zabawnych powiedzonek Tomasza Hajty, eksperta piłkarskiego Telewizji Polsat, która przez ostatnie kilka lat pokazywała wszystkie spotkania naszej drużyny. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Jacek Sobala: chcemy rozwijać cyfryzację Polskiego Radia, planujemy w 2018 r. dalsze modyfikacje w DAB+

Prezes Polskiego Radia Jacek Sobala zapowiada rozwój cyfrowego radia w Polsce oraz anten cyfrowych nadawcy publicznego, ale nadmienia, że do tego niezbędne jest wsparcie finansowe. - Sami nie udźwigniemy tych kosztów. W 2018 roku planujemy kolejne modyfikacje w DAB+ lub uruchomienie całkiem nowego kanału cyfrowego - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Sobala. więcej

 
Rusza Polskie Radio Chopin - kanał cyfrowy z muzyką klasyczną. ,,Pełna misyjność"

W sobotę 11 listopada w samo południe rozpocznie nadawanie cyfrowe Polskie Radio Chopin - nowa stacja tematyczna dostępna na DAB+ i w internecie, prezentująca twórczość Fryderyka Chopina. - To nowe przedsięwzięcie Polskiego Radia, którego najsilniejszymi walorami są autorski charakter, unikatowość w skali międzynarodowej oraz pełna misyjność - mówi Jacek Sobala, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Radio Gdańsk zerwało umowę na promowanie spotkania z Adamem Michnikiem. Paweł Adamowicz: Wraca cenzura

Urząd Miejski w Gdańsku zlecił Radiu Gdańsk emisję 32 spotów, reklamujących debatę z Adamem Michnikiem, która odbywa się pod patronatem prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Mimo podpisanej umowy, radio wyemitowało tylko część reklam, zrywając umowę bez żadnych wyjaśnień czy ostrzeżenia. Prezydent miasta mówi o cenzurze. więcej

 
KRRiT: siedem konkursów na częstotliwości radiowe dla rozgłośni lokalnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłasza konkursy na zagospodarowanie siedmiu nowych częstotliwości. Wszystkie mają się dostać podmiotom przygotowującym lokalne programy. Jeden z konkursów dotyczy radia przeznaczonego dla mieszkańców Kaszub. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie w II i III kwartale. RMF FM i Trójka uzupełniają podium

W drugim i trzecim kwartale br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L'Oreal Polska

Dom mediowy Starcom należący do Publicis Media wygrał przetarg na obsługę mediową firmy kosmetycznej L’Oreal Polska. Oznacza to, że marketer kończy współpracę z dotychczasowymi agencjami: Zenith (Publicis Media) i Value Media (Group One). więcej

Polski rynek z niższą widocznością reklam, ale z dłuższym kontaktem odbiorców z reklamami

Z danych firmy Meetrics wynika, że w III kwartale 2017 roku do 27,5 sekundy wzrósł na polskim rynku średni czas kontaktu z reklamą. To wynik lepszy od średniej europejskiej wynoszącej 14,5 sekund. Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się na naszym rynku do 55 procent. więcej

Ruszył przetarg na obsługę mediową sieci telekomunikacyjnej Play

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu telekomu broni Mediacom Warszawa należący do GroupM. więcej

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w góralskiej chacie reklamują bożonarodzeniową ofertę SmartDomu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, programu rabatowego Plusa i Cyfrowego Polsatu. Głównymi bohaterami akcji, przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum, są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. więcej

,,Graj fair" - Piotr Żyła reklamuje przelewy zagraniczne w TransferGo (wideo)

Rozpoczęła się kampania z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły reklamująca usługę przelewów zagranicznych oferowaną przez TransferGo. Akcję przygotowały firmy marketingowe 23Heroes i Sales&More. więcej

Kompania Piwowarska najaktywniejsza reklamowo w internecie

W ostatnich dziewięciu miesiącach najbardziej aktywna w sieci pod względem reklamowym była Kompania Piwowarska – wynika z analizy firmy Gemius. więcej

Króliki w rządowej kampanii promują zdrowy styl życia dla większej dzietności (wideo)

Ruszyła kampania społeczna Ministerstwa Zdrowia promująca zdrowy styl życia. Bohaterami akcji, przygotowanej przez Propeller Film, są króliki. więcej

Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina w TalentMedia

Do działu rozwoju biznesu agencji marketingu internetowego TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap) dołączyli Sylwia Snopkiewicz (poprzednio związana z ITI Neovision) i Omar Mhina (wcześniej związana z MEC). więcej

Niestandardowa współpraca Natalii Nykiel z mBankiem

mBank w ramach promocji programu programu polecania kont znajomym przygotował interaktywny teledysk piosenkarki Natalii Nykiel. Za akcję odpowiadają agencje Grey Group Poland i Banana Split, a za zakup mediów Mindshare. więcej

Pola Ziejewska kieruje dziełem obsługi klienta w agencji Kalicińscy.com

Pola Ziejewska objęła stanowisko client service directora w agencji Kalicińscy.com. Poprzednio pracowała jako account director w agencji Addicters. więcej

Ministerstwo Finansów reklamuje Jednolity Plik Kontrolny VAT mikroprzedsiębiorcom (wideo)

Ruszyła kampania Ministerstwa Finansów promująca Jednolity Plik Kontrolny. Akcję, skierowaną do mikroprzedsiębiorców, przygotowały agencje marketingowe Unique One i FM Pro. więcej

Huawei P9 Lite Mini reklamowany w Plush ABO ze spersonalizowanym etui (wideo)

W taryfie Plush ABO (należącej do Polkomtelu) wprowadzono ofertę, w której dostępne są smartfon Huawei P9 Lite Mini za złotówkę oraz gratis spersonalizowane etui na telefon. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej

Bartłomiej Batte dyrektorem sieci reklamowej Digital Contact

Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w internetowej sieci reklamowej Digital Contact, należącej do Tarsago Media Group. Odpowiada za kierowanie działem sprzedaży oraz rozwój w obszarze reklamy online. Zajmie się również wsparciem i rozwojem rumuńskiej filii spółki. więcej

Huawei Mate 10 Pro zadebiutował w Polsce. Reklamy z Robertem Lewandowskim

W Polsce zadebiutował najnowszy flagowy smartfon Huawei - Mate 10 Pro, wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym odbył się przedpremierowy pokaz reklamy telewizyjnej promującej serię Mate 10 z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. więcej

,,Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia" w świątecznej kampanii Hoop Coli (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa napoju Hoop Cola związana z Bożym Narodzeniem. Akcję, realizowaną pod hasłem "Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia", przygotowały firmy Hand Made, D35 i Havas Media. więcej

Pitted Cherries reklamuje Organikę

Firma Organika - produkująca chemię gospodarczą, motoryzacyjną i przemysłową - nawiązała stałą współpracę reklamową z agencją Pitted Cherries. więcej

Christian A. Dumais, twórca ,,Drunk Hulka" w agencji Elephate

Do zespołu agencji Elephate dołączył Christian A. Dumais, obejmując funkcję digital content directora.  więcej

Vetrex startuje z zimową kampanią ,,Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny"

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowo-sprzedażowa producenta stolarki okiennej Vetrex. Z akcję pod hasłem „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny” przygotowała agencja Brand Support. więcej

Fotojoker i Cewe powierzają kolejne projekty Dentsu Aegis Network

Od listopada marki Fotojoker i Cewe realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat. Obie firmy należą do sieci Dentsu Aegis Network. więcej

 
 
 
PRASA
 
Roman Młodkowski chce zostać prezesem PAP. ,,To ważna instytucja"

Roman Młodkowski, dyrektor programowy polskiej edycji „Forbesa” i były dziennikarz TVN, jest kandydatem na prezesa Polskiej Agencji Prasowej. Zgłosił go Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych. - PAP to ważna instytucja, zasługuje na więcej niż jednego kandydata - mówi nam Młodkowski, uzasadniając przyjęcie propozycji. więcej

Tomasz Piątek nagrodzony Nagrodą Wolności Prasy przez Reporterów bez Granic za ,,Macierewicza i jego tajemnice"

Pisarz i publicysta „Gazety Wyborczej” Tomasz Piątek otrzymał nagrodę organizacji Reporterzy bez Granic i francuskiej stacji TV5-Monde za książkę „Macierewicz i jego tajemnice”. więcej

Topnieje rynek dzienników regionalnych i lokalnych. Wszystkie tytuły na minusie w I-III kwartale

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Party" na czele sprzedaży dwutygodników people. ,,Flesz" wyprzedził ,,Galę"

W sierpniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Mieczkowski dyrektorem wykonawczym fundacji Digital Poland. Nell Przybylska odpowiada za PR

Piotr Mieczkowski został dyrektorem wykonawczym fundacji Digital Poland. Do zespołu dołączyła także Nell Przybylska, która została PR & communication managerem. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" w piątek z biało-czerwoną peleryną (wideo)

Do piątkowego numeru dziennika „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) w województwie mazowieckim zostanie dołączona biało-czerwona peleryna. Partnerem reklamowym wydania jest PGNiG. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Anna Streżyńska: Facebook bez prawa do zawieszania kont, sądy będą walczyć z hejtem. Branża podzielona w ocenach (opinie)

Minister cyfryzacji Anna Streżyńska zdradziła niektóre szczegóły związane z wprowadzeniem nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Według planów serwis Facebook nie miałby w Polsce prawa zawieszać kont użytkownikom, a kwestiami związanymi z hejtem i fake newsami zajmą się 24-godzinne sądy. Eksperci branży internetowej, działacze organizacji zwalczających hejt i wydawcy na Facebooku różnią się w ocenach koncepcji Ministerstwa Cyfryzacji. Dla jednych to pomysły pozbawione szans na realizację, dla innych interesująca koncepcja uporządkowania polskich mediów społecznościowych. więcej

Polski rynek z niższą widocznością reklam, ale z dłuższym kontaktem odbiorców z reklamami

Z danych firmy Meetrics wynika, że w III kwartale 2017 roku do 27,5 sekundy wzrósł na polskim rynku średni czas kontaktu z reklamą. To wynik lepszy od średniej europejskiej wynoszącej 14,5 sekund. Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się na naszym rynku do 55 procent. więcej

Zalando startuje z budową centrum logistycznego pod Łodzią, stworzy tysiąc miejsc pracy w regionie

Jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się budowa drugiego centrum logistycznego sklepu internetowego Zalando w Polsce. Powstanie ono w Głuchowie pod Łodzią. Według planów inwestycja pomoże w zaopatrywaniu w towary klientów w Polsce, południowo-wschodnich Niemczech i Austrii. Dzięki uruchomieniu centrum w regionie łódzkim ma powstać tysiąc nowych miejsc pracy. więcej

Kompania Piwowarska najaktywniejsza reklamowo w internecie

W ostatnich dziewięciu miesiącach najbardziej aktywna w sieci pod względem reklamowym była Kompania Piwowarska – wynika z analizy firmy Gemius. więcej

E-commerce Insights: sprawdzone rozwiązania od najlepszych

Jeśli prowadzisz działania e-commerce to z pewnością wiesz, jak bardzo dynamiczna jest ta branża. Co chwila następują zmiany prawne, powstają rozbudowane narzędzia, a firmy oferują coraz to nowe rozwiązania. Tylko jak w gąszczu tego wszystkiego znaleźć coś, co będzie naprawdę działać? I jak korzystać z tego z sensem, nie błądząc po omacku? więcej

Zalando z rosnącymi przychodami i niższym zyskiem, ponad 22 miliony użytkowników

W III kwartale 2017 roku platforma sprzedażowa Zalando zanotowała wzrost przychodów o 28,7 procent rok do roku. Niższą dynamikę wykazał zysk operacyjny osiągając poziom 0,4 miliona euro. W ciągu trzech miesięcy liczba użytkowników platformy wzrosła o milion, obecnie są ich ponad 22 miliony. więcej

Amazon zatrudni w Polsce ponad 10 tys. sezonowych pracowników

Ponad 10 tys. sezonowych pracowników zatrudni w swoich centrach w Polsce Amazon. Wesprą oni pracowników etatowych w realizacji świątecznych zamówień klientów. więcej

AMC wprowadza serwis Shudder do Austrii i Niemiec

AMC Networks wprowadziła na dwa europejskie rynki – niemiecki i austriacki – serwis SvoD z horrorami i thrillerami Shudder. Do tej pory był dostępny w Wielkiej Brytanii i Irlandii. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co dziesiąty Polak korzystał z porad dietetyka

Co dziesiąty Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat korzystał z usług dietetyka lub z poradni dietetycznej. Co trzecia konsultacja odbywa się online - wynika z badań ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Borys-Karwacka dyrektorem ds. korporacyjnych w McDonald's Polska

Anna Borys-Karwacka jest nowym dyrektorem ds. korporacyjnych w McDonald's Polska, zastępując Krzysztofa Kłapę. Wcześniej pracowała w firmie public relations CEC Government Relations. więcej

Piotr Mieczkowski dyrektorem wykonawczym fundacji Digital Poland. Nell Przybylska odpowiada za PR

Piotr Mieczkowski został dyrektorem wykonawczym fundacji Digital Poland. Do zespołu dołączyła także Nell Przybylska, która została PR & communication managerem. więcej

Planet PR prowadzi komunikację Checkpoint Systems

Checkpoint Systems, producent rozwiązań zaopatrzeniowych i antykradzieżowych dla branży retail, rozpoczął współpracę z agencją Planet PR. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. więcej

Biuro podróży Almatur wybrało agencję Face it!

Face it! od listopada jest odpowiedzialna za działania public relations dla biura podróży Almatur. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber z ułatwieniami dla polskich kierowców, 25 groszy za minutę oczekiwania i mniej czasu na anulowanie kursu
OnePlus 5T z 6-calowym ekranem i Snapdragonem 835 zadebiutuje 16 listopada
"Extra Kasa" - doładowania, karty i bony Sodexo do wygrania w loterii Plusa
Huawei Mate 10 Pro zadebiutował w Polsce. Reklamy z Robertem Lewandowskim
Plush z chatbotem w Messengerze
 
 
 
GOSPODARKA
 
Uber z ułatwieniami dla polskich kierowców, 25 groszy za minutę oczekiwania i mniej czasu na anulowanie kursu
Zalando startuje z budową centrum logistycznego pod Łodzią, stworzy tysiąc miejsc pracy w regionie
J.P. Morgan centrum korporacyjne w Warszawie otworzy w Atrium Garden
Ministerstwo Finansów reklamuje Jednolity Plik Kontrolny VAT mikroprzedsiębiorcom (wideo)
Doświadczenia emigracyjne powszechne w Polsce, nie wierzymy w powroty
Amazon zatrudni w Polsce ponad 10 tys. sezonowych pracowników
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Scenariusz ,,Kogla-mogla 3" gotowy, pierwszeństwo produkcji dla Tadeusza Lampki
"Westworld" na wiosnę
Ben Affleck przekaże pieniądze z firmy Harveya Weinsteina na cele charytatywne
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj