Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 25 Kwietnia 2018
 
 
 
Platforma SVoD Telewizji Polskiej już działa. ,,Strefa Abo to pierwszy etap strategii online"
 
Telewizja Polska uruchomiła własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która jest darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Inaugurujemy pierwszy etap strategii online - tłumaczył na konferencji prasowej Maciej Stanecki, wiceprezes Telewizji Polskiej. więcej
 
 
,,Polityka" podnosi cenę o złotówkę. ,,Podrożały papier i dystrybucja, reklamy to już tylko 18 proc. naszych dochodów"
 
Od najbliższego wydania tygodnik „Polityka” będzie kosztował 7,90 zł, o złotówkę więcej niż poprzednio. Redakcja tłumaczy to wyższymi cenami papieru, dystrybucji kioskowej i prenumeraty pocztowej oraz trudną sytuacją na rynku reklamy prasowej. więcej
 
 
Polsat na jesień szykuje nowy format taneczny. Nina Terentiew: byłby emitowany na zmianę z ,,Tańcem z Gwiazdami"
 
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce 2018 roku planuje pokazać nowy format taneczny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy na etapie rozpatrywania 2-3 projektów - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.   więcej
 
 
Prezes BZ WBK: potencjał naszej nazwy się wyczerpuje, Santander jest nowocześniejszy
 
Michał Gajewski, prezes Banku Zachodniego WBK, ocenił, że firma zdecydowała się na rebranding, ponieważ „potencjał dotychczasowej nazwy banku powoli się wyczerpuje”. Proces zacznie się jesienią br., jego koszty zostaną rozłożone na dwa lata. więcej
 
 
Odcinek specjalny ,,Drugiej szansy" trafi do Player.pl. ,,Podziękowanie za wierność widzów"
 
W niedzielę 20 maja br. portal Player (Grupa TVN) udostępni odcinek specjalny serialu „Druga szansa”, który został nakręcony tylko dla użytkowników platformy VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
500 tys. zł zysku TVP w 2017 roku, więcej dyrektorów i doradców. W tym roku ponad 100 mln straty więcej
 
Donald Tusk na Instagramie. "Wiedz, że coś się dzieje" więcej
 
HBO Go zmienia regulamin okresu próbnego by bronić się przed oszustwami więcej
 
Player.pl i VoD TVP.pl przyciągają najbardziej. VoD.pl liderem zasięgowym, Netflix przed Showmaxem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
Graphic Art Director MAKATA
Kreatywny El Padre
Traffic Manager LiquidThread
Graphic Designer LiquidThread
Senior Digital Communications Planner Starcom
Digital Strategist Starcom
Reżyser /Realizator B3 Films
Web Analyst Starcom
Ad Performance Product Manager Media Impact Polska
Specjalista SEO Onet-Ringier Axel Springer
Administrator - IT Specialist BTI Studios
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Foto producent GPD
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Platforma SVoD Telewizji Polskiej już działa. ,,Strefa Abo to pierwszy etap strategii online"

Telewizja Polska uruchomiła własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która jest darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Inaugurujemy pierwszy etap strategii online - tłumaczył na konferencji prasowej Maciej Stanecki, wiceprezes Telewizji Polskiej. więcej

Polsat na jesień szykuje nowy format taneczny. Nina Terentiew: byłby emitowany na zmianę z ,,Tańcem z Gwiazdami"

Telewizja Polsat w jesiennej ramówce 2018 roku planuje pokazać nowy format taneczny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy na etapie rozpatrywania 2-3 projektów - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.   więcej

Odcinek specjalny ,,Drugiej szansy" trafi do Player.pl. ,,Podziękowanie za wierność widzów"

W niedzielę 20 maja br. portal Player (Grupa TVN) udostępni odcinek specjalny serialu „Druga szansa”, który został nakręcony tylko dla użytkowników platformy VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kamil Durczok nie wróci do Polsat News. Wiosną o 21.00 serwisy informacyjne zamiast publicystyki

Wiosną od poniedziałku do czwartku w paśmie o godz. 21.00 stacja Polsat News nie będzie pokazywać programów publicystycznych „Durczokracja”, „Tło”, „Dorota Gawryluk zaprasza” i „Pod pressją”. Zamiast nich widzowie obejrzą serwisy informacyjne. Na antenę stacji nie wróci już Kamil Durczok. więcej

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Vox Music TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Joanna Lichocka skrytykowana za nazwanie Tomasza Terlikowskiego pajacem. ,,Dziennikarze nie są nadzwyczajną kastą"

Posłanka PiS Joanna Lichocka, współpracująca z „Gazetą Polską” i Telewizją Republika, we wtorek na antenie Polskiego Radia 24 nazwała publicystę Tomasza Terlikowskiego „hałaśliwym pajacem”. Skrytykowali ją za to niektórzy dziennikarze. - Dziennikarze nie są wyjęci spod słów krytyki. To nie jest nadzwyczajna kasta - skomentowała to Lichocka. więcej

 
Polskie Radio z zyskiem 2,5 mln zł w 2017 roku

Polskie Radio zakończyło zeszły rok z dodatnim wynikiem finansowym, notując zysk na poziomie około 2,5 mln zł. Przychody wyniosły 297,7 mln zł - poinformował Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Eska nowym liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje awansowało na podium

Na pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu awansowała Eska, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Złote Przeboje - wynika z fali badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartał br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Prezes BZ WBK: potencjał naszej nazwy się wyczerpuje, Santander jest nowocześniejszy

Michał Gajewski, prezes Banku Zachodniego WBK, ocenił, że firma zdecydowała się na rebranding, ponieważ „potencjał dotychczasowej nazwy banku powoli się wyczerpuje”. Proces zacznie się jesienią br., jego koszty zostaną rozłożone na dwa lata. więcej

Aflofarm liderem wydatków reklamowych. Natur Produkt Zdrovit i Eur-Net z największym wzrostem po I kwartale br.

W pierwszym kwartale br. najwyższy wzrost wydatków na reklamy w mediach względem tego samego okresu roku ub. zanotowały Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa. Wydatki lidera, czyli Aflofarm Farmacja Polska były porównywalne do tych sprzed roku. Mniej na promocję wydał koncern motoryzacyjny Volkswagen Group Polska. więcej

MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii

Dom mediowy MediaCom Warszawa (należący do sieci GroupM wchodzącej w skład WPP) wygrał przetargu dotyczący obsługi budżetu reklamowego Netii w internecie. Poprzednio przez sześć lat zajmował się tym Value Media. więcej

OS3 po roku restrukturyzacji pozycjonuje się jako agencja digital relations

Agencja OS3 po trwającym rok procesie restrukturyzacji pod przewodnictwem prezesa Davida Meistera, określa na nowo zakres swoich kompetencji. Forma specjalizować się będzie w digital relations. więcej

9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO

Polacy dostrzegają wagę przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadza RODO - jako istotne lub bardzo istotne postrzega je 89 proc. osób. Najważniejszą zmianą jest dla respondentów możliwość żądania usunięcia danych lub żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych - wynika z raportu KPMG. więcej

Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network

W ramach rozpoczętej właśnie współpracy firma Selectivv Mobile House będzie oferować narzędzia powalające targetować reklamy na nośnikach indoorowych i outdoorowych należących do Screen Network (wchodzącej w skład Grupy 4fun Media). więcej

"Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś

Pod hasłem „Orły Harnasia” ruszyła kampania telewizyjna piwa Harnaś (Carlsberg Polska), nawiązująca do zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata. Działania przygotowały Red8 Advertising, Propeller Film, Deep Blue Production i Initiative Media Warszawa. więcej

Chapter1 będzie dalej reklamować piwo Lech Pils

Agencja Chapter1 wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej dotyczący obsługi reklamowej piwa Lech Pils. Pracuje dla tej marki od ponad trzech lat. więcej

Robert Lewandowski reklamuje head&shoulders Men Ultra z węglem (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa szamponu do włosów head&shoulders Men Ultra (produkowanego przez Procter&Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego. W akcji promowana jest nowa wersja produktu, z dodatkiem węgla. więcej

Kasia Dziurska, Paula Jagodzińska i Deer.Home promują Tchibo Cafissimo (wideo)

W nowej kampanii reklamowej kapsułek kawowych Tchibo Cafissimo występują Kasia Dziurska (tancerka i trenerka fitness, uczestniczka obecnej edycji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”), blogerka modowa Paula Jagodzińska i autorka bloga wnętrzarsko-lifestylowego Deer.Home. więcej

Urząd Patentowy w konkursie szuka autora filmu promującego ochronę własności intelektualnej

Urząd Patentowy RP ogłosił konkurs na film promujący ochronę własności intelektualnej. Główną nagrodą w nim jest 5 tys. zł. więcej

Ewa Kasprzyk ambasadorką marki Soraya

Aktorka Ewa Kasprzyk została ambasadorką linii kosmetyków Total Collagen marki Soraya (produkowanej przez Orkla Care. Kampania w prasie i telewizji ma ruszyć na początku maja. więcej

Wieden+Kennedy wiodącą agencją kreatywną marki Converse

Firma Nike wybrała agencję reklamową Wieden+Kennedy jako wiodącą agencję kreatywną dla marki Converse. Wcześniej jej obsługą zajmowała się agencja Anomaly. więcej

Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci

Firma Oracle nabyła brytyjską firmę Grapeshot zajmującą się technologiami marketingowymi, która pomaga markom w określaniu kontekstu miejsc, w których pojawią się ich reklamy, dzięki czemu nie będą one wyświetlane przy niebezpiecznych treściach. więcej

Kamikaze zdobywa w przetargu obsługę junior-angin w social mediach

Agencja Kamikaze wygrała przetarg M.C.M Klosterfrau Healthcare na obsługę marki preparatu junior-angin w social mediach. więcej

Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich

Wystartowała kampania reklamowa producenta samochodów Hyundai, jednego z oficjalnych partnerów Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Twarzami akcji są piłkarze Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu. więcej

Vincent Bolloré z Vivendi podejrzany o wykorzystanie agencji Havas przy wyborach w Afryce

Vincent Bolloré, były prezes i największych udziałowiec w grupie Vivendi jest podejrzany o wykorzystanie agencji reklamowej Havas (należy do Vivendi) przy wyborach w Afryce Zachodniej. więcej

McDonald's uruchamia dostawę w aplikacji Uber Eats we Wrocławiu

Od 23 kwietnia na ternie Wrocławia działa opcja dostawy z sieci McDonald’s przez aplikację Uber Eats. więcej

Mądre wybory doświadczonych mam w kampanii Bebiko 2

Wystartowała ogólnopolska kampania marki produktów dla dzieci Bebiko 2, której motywem przewodnim jest zaufanie mam. Działania pod hasłem "Najwięcej mam ufa właśnie nam" przygotowały K2, VML Poland, Syzygy i Alert Media Communications. więcej

Unique One przygotowała loterię Nestlé Fitness

Agencja Unique One wygrała przetarg, w ramach którego przygotowuje loterię płatków śniadaniowych Nestlé Fitness (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Do wygrania są trzy wycieczki na Bali. więcej

Kaufland w programie partnerskim Payback

Od 26 kwietnia, klienci Kaufland będą mogli zbierać punkty Payback, które mogą wymieniać na zakupy lub nagrody, zarówno w sklepach sieci, jak i u innych partnerów programu. więcej

GTV sponsorem meczów Speedway Euro Championship i żużlowej reprezentacji Polski

Dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia GTV został właśnie sponsorem cyklu Speedway Euro Championship. Będzie również wspierać zawodników reprezentacji Polski. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Polityka" podnosi cenę o złotówkę. ,,Podrożały papier i dystrybucja, reklamy to już tylko 18 proc. naszych dochodów"

Od najbliższego wydania tygodnik „Polityka” będzie kosztował 7,90 zł, o złotówkę więcej niż poprzednio. Redakcja tłumaczy to wyższymi cenami papieru, dystrybucji kioskowej i prenumeraty pocztowej oraz trudną sytuacją na rynku reklamy prasowej. więcej

Debiutuje polska edycja magazynu L'Officel Hommes

Na rynku pojawiła się polska edycja L'Officiel Hommes, wydawnictwa Kustra Group. To pierwszy krajowy numer najstarszego europejskiego magazynu o modzie dla mężczyzn. Najnowszy numer kwartalnika ukazał się z czterema różnymi wersjami okładek. więcej

,,Vanity Fair" wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji

Magazyn „Vanity Fair” wprowadził płatny dostęp do treści publikowanych w swoim serwisie internetowym. Użytkownicy za darmo mogą przeczytać do czterech artykułów miesięcznie, a po wyczerpaniu limitu wykupić roczną subskrypcję w cenie 19,99 dolarów. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane w lutym, tylko ,,Na Żywo" na plusie

W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Zyskało tylko „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Miesięcznik ,,Murator" z nowym logo. Konsolidacja logotypu na wszystkich platformach

Miesięcznika „Murator” (Grupa ZPR Media) od nowego numeru zmienił swój logotyp, który ma być taki sam zarówno dla tytułów internetowych, jak i drukowanych. To samo logo będzie obowiązywać dla wszystkich projektów realizowanych pod marką Murator. więcej

Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata

Orlen został partnerem materiałów serwisu Weszło.com na temat tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. W ramach współpracy redakcja witryny przygotuje 196-stronicowy magazyn o turnieju dostępny wyłącznie na stacjach Orlen. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Odcinek specjalny ,,Drugiej szansy" trafi do Player.pl. ,,Podziękowanie za wierność widzów"

W niedzielę 20 maja br. portal Player (Grupa TVN) udostępni odcinek specjalny serialu „Druga szansa”, który został nakręcony tylko dla użytkowników platformy VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Po usunięciu wpisu przez Facebooka użytkownik będzie mógł się odwołać. ,,Dobra i ważna decyzja"

Facebook zapowiedział zmiany w swojej polityce dotyczącej kontrowersyjnych treści publikowanych w serwisie. Użytkownicy otrzymali możliwość odwołania się od usunięcia zamieszczonego tekstu, filmu lub zdjęcia, a decyzje w tej sprawie mają być podejmowane przez Facebook w ciągu 24 godzin. więcej

Ponad 8 milionów filmów usuniętych z YouTube'a, 6,7 miliona wskazanych przez sztuczną inteligencję

Po raz pierwszy w swojej historii YouTube opublikował raport dotyczący przestrzegania wytycznych dla społeczności i walki ze szkodliwymi treściami w serwisie. W okresie od października do grudnia 2017 r. z platformy usunięto ponad 8,2 mln drastycznych i niedozwolonych filmów. Z górą 6,6 mln tych klipów zostało zidentyfikowanych przez sztuczną inteligencję, a prawie 76 proc. treści usunięto zanim zostały obejrzane przez jakiegokolwiek użytkownika. więcej

,,Vanity Fair" wprowadza paywall, 4 artykuły miesięcznie za darmo i 19,99 dolarów rocznej subskrypcji

Magazyn „Vanity Fair” wprowadził płatny dostęp do treści publikowanych w swoim serwisie internetowym. Użytkownicy za darmo mogą przeczytać do czterech artykułów miesięcznie, a po wyczerpaniu limitu wykupić roczną subskrypcję w cenie 19,99 dolarów. więcej

Snapchat wprowadza opcję "Kup"

W aplikacji Snapchat pojawił się nowy przycisk "Kup", który ma służyć reklamodawcom do generowania sprzedaży za pośrednictwem platformy. więcej

Netflix chce pozyskać 1,5 mld dolarów z obligacji

Platforma streamingowa Netflix planuje w najbliższym czasie emisję obligacji o szacunkowej wartości 1,5 mld dolarów. więcej

Spotify wprowadza nową wersję aplikacji z większą personalizacją i funkcją oszczędzania transferu

Spotify udostępnił nową wersję swojej aplikacji mobilnej. Oprócz zmienionego wyglądu program oferuje między innymi playlisty na żądanie, lepszą personalizację w proponowanych nagraniach oraz przełącznik Data Saver pozwalający oszczędzać transfer danych przy połączeniu internetowym. więcej

PZU oferuje ubezpieczenia rowerów i opon kupowanych na Allegro

Na Allegro opcję wykupywania ubezpieczeń w PZU wprowadzono w kolejnych działach tematycznych, obejmujących rowery i sprzęt rowerowy oraz opony samochodowe i motocyklowe więcej

Łukasz Rogojsz: z ,,Newsweek Polska" do Gazeta.pl

Dziennikarz Łukasz Rogojsz na początku maja dołączy do redakcji portalu Gazeta.pl. Poprzednio pracował w Grupie Onet-RAS Polska, a wcześniej m.in. w Telewizji Polskiej, „Polska The Times” i Polskiej Agencji Prasowej. więcej

Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata

Orlen został partnerem materiałów serwisu Weszło.com na temat tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. W ramach współpracy redakcja witryny przygotuje 196-stronicowy magazyn o turnieju dostępny wyłącznie na stacjach Orlen. więcej

Szef Google dostanie 380 mln dolarów za akcje koncernu

Sundar Pichai, szef Google otrzyma w tym tygodniu prawa do sprzedaży akcji koncernu otrzymanych w 2014 roku. Przy obecnym kursie Pichai może uzyskać w zamian kwotę 380 mln dolarów. Będzie to jeden z najwyższych bonusów otrzymany przez prezesa spółki giełdowej w ostatnich latach. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO

Polacy dostrzegają wagę przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadza RODO - jako istotne lub bardzo istotne postrzega je 89 proc. osób. Najważniejszą zmianą jest dla respondentów możliwość żądania usunięcia danych lub żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych - wynika z raportu KPMG. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sześć polskich kampanii nominowanych do EMEA Sabre Awards 2018

Holmes Report ogłosił listę kampanii i agencji, które zawalczą o wyróżnienia Sabre Awards 2018. Z Polski wyróżniono dwa projekty autorstwa dfusion communication i po jednym Idea Banku, FleishmanHillard, Hill+Knowlton Strategies i Walk PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple zapłaci Irlandii 13 mld euro zaległych podatków
Amazon wprowadza dostawy towarów do bagażników aut
Spotify wprowadza nową wersję aplikacji z większą personalizacją i funkcją oszczędzania transferu
S90 Ambience Concept - komunikacja z ludzkimi zmysłami w koncepcie Volvo (wideo)
Apple naprawia problem z ekranami w iPhone'ach
Philips Momentum: 43-calowy monitor 4K z HDR i Ambiglow za 3329 zł
Mateusz Kołakowski zasila zespół studia deweloperskiego gier The Dust
Paulina Wojczyńska z awansem w e-Izbie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Aflofarm liderem wydatków reklamowych. Natur Produkt Zdrovit i Eur-Net z największym wzrostem po I kwartale br.
Apple zapłaci Irlandii 13 mld euro zaległych podatków
9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO
Amazon wprowadza dostawy towarów do bagażników aut
Netflix chce pozyskać 1,5 mld dolarów z obligacji
Szef Google dostanie 380 mln dolarów za akcje koncernu
S90 Ambience Concept - komunikacja z ludzkimi zmysłami w koncepcie Volvo (wideo)
Kaufland w programie partnerskim Payback
2,5 mld straty NBP w 2017 roku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Poznaliśmy laureatów Fryderyków 2018 w muzyce rozrywkowej i jazzie
Netflix pokaże animowany serial "Szybcy i wściekli"
Paula Patton w serialu "The Rook" traci pamięć w Londynie
Powstaje drugi sezon serialu "Harlots"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj