1,85 mld zł dla TVP 1 w 2004 roku

TVP1, Polsat i TVN zanotowały największe wpływy z reklam w 2004 - wynika z  danych firmy badawczej AGB Polska

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:
1,85 mld zł dla TVP 1 w 2004 roku
fot. Shutterstock.com

Kwoty w zestawieniu AGB obejmują wpływy z reklam i billboardów sponsorskich, nie uwzględniają jednak rabatów. Odnoszą się więc do danych cennikowych.

Według danych tej firmy badawczej, TVP1 zanotował w 2004 roku 1,85 mld zł wpływów z reklam wobec 1,68 mld zł rok wcześniej.

Natomiast Polsat zmniejszył w tym czasie wpływy z reklam do 1,48 mld zł z 1,64 mld zł.

TVN też zmniejszył wpływy z reklam, do 1,4 mld zł w 2004 roku z 1,6 mld zł rok wcześniej.

Na kolejnym miejscu uplasował się kanał TVP2, osiągając jeden mld zł wobec 920 mln zł w 2003 roku.

Należący do Grupy TVN, kanał TVN Siedem miał w 2004 roku wpływy z reklam na poziomie zbliżonym do 2003 roku, czyli 146,6 mln zł w ubiegłym roku wobec 145 mln zł rok wcześniej.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"