„100 proc. z owoców to więcej niż zwykły dżem” w kampanii Łowicza (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa dżemów Łowicz (produkowanych przez firmę Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwszy etap kampanii dżemów Łowicz, trwający od 22 sierpnia, ma charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem „Łowicz 100 proc. z owoców to więcej niż zwykły dżem”. Reklamy podkreślają, że produkty te są w całości zrobione z owoców: do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.

Druga odsłona akcji zacznie się 16 września i potrwa do 10 listopada. Obejmie promocję „Dżemy Łowicz to wyjątkowy smak i szansa na wygraną”, w której każdego dnia powszedniego będzie losowanych 5 nagród po tysiąc złotych, a raz w tygodniu - 20 tys. zł.

Działania reklamowe w pierwszym etapie będą prowadzone w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały z oferty Atmediów) oraz internecie (m.in. Wirtualna Polska, NK, pakiet Xaxis), a w drugim obejmą też prasę („Twój styl”, „Claudia”, „Gala”, „Pani Domu”, „Przyjaciółka”, „Tina”, „Wysokie Obcasy”) i miejsca sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za dobór mediów odpowiada dom mediwy MediaCom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"