Format daje stacji 0,73 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 1,01proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu w tym samym paśmie (środy 22.00- 22.30) TVN Style cieszyła się mniejszą oglądalnością, gromadziłabowiem 25,6 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 0,20proc. i 0,18 proc.
"Jak dobrze wyglądać nago" oglądają najchętniej kobiety,widzowie młodzi i w średnim wieku, mieszkańcy małych i średnichmiast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W programie "Jak dobrze wyglądać nago" twórcy pokazują paniom,że bez względu na rozmiar czy kształty mogą wyglądać świetnie.Bohaterką każdego odcinka jest kobieta niezadowolona ze swojegowyglądu, której w zmianie myślenia na swój temat pomaga stylistaPiotr Sałata. Format pochodzi z Wielkiej Brytanii.












