180° PR wygrała przetarg Fiata

Agencja 180° Public Relations wygrała przetarg na obsługę projektu LCV Tour 2005.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Założeniem ośmiu eventów, które przeprowadzone zostaną w największych miastach Polski, jest prezentacja floty Light Commercial Vehicles - samochodów dostawczych Fiat Auto Poland. To już trzecia edycja LCV Tour obsługiwana przez agencję 180° Public Relations.

Projekt LCV Tour stanowi okazję zapoznania się z flotą samochodów dostawczych. Fiat jest wiodącym producentem tego typu samochodów na polskim rynku, posiadającym w swojej ofercie szeroką gamę specjalistycznych samochodów dostawczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Zaproszeni goście będą mogli obejrzeć tegoroczną flotę samochodów LCV, zbudowanych na bazie Doblo Cargo i Ducato, w wersjach: pogotowie energetyczne i gazowe, straż pożarna, czy ambulans ratunkowy.

8 ogólnopolskich eventów w ramach LCV Tour 2005 kierowanych jest do obecnych i potencjalnych klientów w segmencie LCV: przedstawicieli small business, służb publicznych, klientów instytucjonalnych sektora publicznego i prywatnego oraz firm spedycyjnych.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele