
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

ALUPROF, wiodący europejski dostawca aluminiowych systemów dla budownictwa, rok 2015 może zaliczyć do udanych. Obfitował on dla firmy zarówno w rekordy sprzedażowe jak i przełomowe wydarzenia. W stosunku do roku 2014, przedsiębiorstwo zanotowało wzrost przychodów aż o 22 proc. Jako pierwsza firma z branży systemów aluminiowych w Polsce, ALUPROF zainicjował telewizyjną kampanię reklamową. – Jej celem było pokazanie naszej marki jako dostawcy kompleksowych rozwiązań z aluminium dla budownictwa. Kampania promowała także rozwiązania z aluminium dla domów jednorodzinnych jako alternatywę dla tych z PVC czy drewna – podsumowuje Tomasz Grela, Prezes Zarządu ALUPROF S.A. – Działanie to umocniło naszą markę na pozycji silnego lidera w kraju. Dowiodło również, że ALUPROF wyznacza trendy, a nie podąża za nimi – komentuje ekspert. ALUPROF konsekwentnie rozwija również sprzedaż na rynkach zagranicznych. – Jesteśmy postrzegani jako solidny, elastyczny partner, który wdraża nowatorskie, indywidualne rozwiązania. Procentuje to zdobywaniem kolejnych kontraktów – zaznacza Tomasz Grela. Spółka ALUPROF USA w Nowym Yorku, podpisała kolejne kontrakty i tym samym powiększyła portfolio obiektów, w którym znajdują się – oprócz biurowca Lexginton Avenue i hotelu LIC Marriott – kolejne prestiżowe realizacje. Zdaniem prezesa ALUPROF, referencje z amerykańskiego rynku są bardzo ważne z punktu widzenia działań przedsiębiorstwa na rynkach eksportowych. ALUPROF UK, spółka reprezentująca przedsiębiorstwo z Bielska-Białej w Wielkiej Brytanii, również pozyskała w 2015 roku kolejne prestiżowe projekty. Wymienić tu warto m. in.: kwaterę główną Scotland Yard w Londynie czy kontrakt na realizację nowego kompleksu centrali Microsoft w Dublinie. – Konsekwentnie wkraczamy też na nowe rynki. W połowie roku ALUPROF kupił belgijską spółkę, dzięki czemu mamy nadzieję rozwijać sprzedaż architektonicznych systemów aluminiowych na rynkach Beneluxu – komentuje Tomasz Grela. – W styczniu wystawiamy się na targach branżowych Polyclose 2016 w Belgii – dodaje. Rok 2015 to również czas ważnych inwestycji dla ALUPROFU. Przedsiębiorstwo zakończyło etap rozbudowy hal magazynowo-produkcyjnych w Bielsku-Białej. Dzięki odważnym projektom i pomysłowości udało się stworzyć ze wszystkich obiektów zwartą architektoniczną całość, która zyskała europejski standard. Hale zostały wyposażone w nowoczesne urządzenia do kompletacji zamówień tzw. Twin towery, regały wysokiego składowania oraz nowoczesne wózki widłowe. We wrześniu została oddana do użytku, najnowocześniejsza w tej części Europy, lakiernia pionowa. To jednak nie koniec inwestycji. – W planach mamy również rozbudowę hal magazynowo-produkcyjnych w Opolu – zapowiada Prezes Zarządu ALUPROF. Zapytany o to, co przyniesie rozpoczynający się rok 2016, Tomasz Grela odpowiada: – Kolejny rekord sprzedaży. Liczę, że przekroczymy 1 mld zł przychodów. fot.: Aluprof - Tomasz Grela Aluprof PRESS BOX

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
